Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Kinderomgangsregeling

hoi,

ik heb een vraag heeft iemand ervaring met omgangsregeling en het veranderen hiervan. Ik heb met me ex in juli dit jaar omgangsregeling dat hij 3 weekend heeft ik doordeweeks en 1 weekend. Zo deed we al 1 jaar voor de omgangsregeling nu staat op papier en wil hij naar 4 maanden nadat eindelijk rond is tegen in gaan. Wil co ouderschap helft en helft precies verdelen in week 3 en 4 dgn. Ik vind niet beste belang voor iedereen wat hij werk doordeweeks en ik in de weekenden voor kids ook weer omschakeling en moet ze dus doordeweeks naar opvang niet dat daar wat mis mee is of door ander worden opgevangen terwijl ze gewoon bij moeder kun zijn andersom moet ik dat in weekend gaan doen. Kan dit niet veranderen anders zou mijn vaste baan moet opgeven . Dat doe liever niet als alleenstaande moeder. Hij werk doordeweeks dus moet ze dan doordeweeks meer wegbrengen.  Verder gebruikt nog dat ik mentale problemen heb en zeg in depressie ben..gebruik dat therapie heb gevolg na traumatische bevalling hiervoor. Want bent bij psycholoog hiervoor geweest. Ik wil niet elkaar zwart maken maar ik denk echt  dat deze omgangsregeling niet beter is of belang van de Kids. Ik wil hem niet zwart maken zijn ook dingen die ik tegen hem kan  gebruiken maar wil ook niet zomaar opgeven. 

De huidige regeling is natuurlijk een beetje mager voor hem, en dus ook voor de kinderen. Legio kinderen hebben een ongeveer 50/50 regeling en gaan naar de opvang, dus daar lijkt me niets mis mee. Jij hebt ze dan waarschijnlijk een weekend meer per maand, maar misschien kun je dan nog schuiven met je werk. Ik begrijp in ieder geval zijn wens wel.

kun je niet een 50/50 of 60/40 verdeling maken die beter aansluit op jullie werkdagen? En waarbij je de huidige verdeling van de weekenden houdt? 
Een vriendin van me had een hoop dingen waar rekening mee gehouden moest worden. 3-ploegendienst, veel verschillende wensen van de kinderen en van de ouders. Ze liepen ook vast op een verdeling van om de week. Toen heb ik een heel anders schema voor ze bedacht, en dat werkt erg goed.

Mama92

Mama92

13-11-2021 om 12:05 Topicstarter

Ja wat stoort is 1jaar gaat het zo en nu moet anders. Hij zeik zelf als alimentatie vraagt ga voor 1 week en 1 week. Heb ookm geen partner alimentatie maar wel kinder aangevraad. Hij komt vrijdag bewust later omdat hij weet dat ik avonddienst heb als kids meer wil zien kon eens begin met ze vrijdag eerder op 't halen in mijn vrije weekend geef ze nog 1 dag mee voor samen te kunnen eten. Is hij ze laatste niet komen ophalen . Met 's als smoes  veel stress. Hij koopt tel voor kind vn 5 zonder overleg en wij moet co gaan doen. Bedoeling is dat hij de oudste na school brengt en jongste bij zijn nieuwe partner verblijf terwijl moeder thuis is. Geen probleem dat x bij partner van me ex is of paar uurtjes overlap. Wat hij gaat niet voor opvang betalen zei hij vroeger ouders moeten de kids opvoeden ik heb toendertijd me baan overdag opgezet en ben extra  onregelmatig avond en weekend gaan werken. Hij in ons relatie nooit vrij pakt voor de Kids n u opeens wel kan. Snap zeker dat ze mist en verder kan ook nix zeg is goede vader iedereen kan wel wat vergeet maar denk als zo graag kids wil zien . N ik bied vaste tijd aan om te bellen wilde niet belt doordeweeks amper met ze tereijl haar dan ook alleen laat bellen n nu heeft ze in eens telefoon 

Als hij doordeweeks werkt en jij in het weekend, is het dan geen optie om de verdeling zo te maken dat ze maandag t/m donderdag bij jou zijn en vrijdag t/m zondag bij hem? Dan hoeven ze stukken minder naar de opvang en hebben jullie toch een 50/50 of 60/40 verdeling.

misschien een maand proberen als proef? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.