Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-11-2024 om 19:48
Een van mijn kinderen gaat trouwen. Voor kind ben ik blij natuurlijk, maar zelf zie ik wel op tegen de dag. Behalve exman en zijn vrouw zijn ook huisvriend van ex en mij uitgenodigd. Alleen, sinds de scheiding heb ik daar geen contact meer mee gehad. Ik vind 't moeilijk om straks in mijn eentje te staan, en dat er dan club mensen is die elkaar kennen maar waar ik niet meer bij hoor. Iemand tips hoe ik het ook voor mezelf een leuke dag kan maken? Ik heb geen vriend of vriendin of familielid die mee zou kunnen, dus die optie valt af
06-11-2024 om 21:54
Bij die huisvriend zou je misschien juist toch wel kunnen aansluiten? Bijkletsen onder het mom van ‘zo lang niet meer gezien’.
En er komen vast wel meer mensen die je kent, toch? Zoals je andere kind(eren).
07-11-2024 om 00:17
Lizzyliz schreef op 06-11-2024 om 21:54:
Bij die huisvriend zou je misschien juist toch wel kunnen aansluiten? Bijkletsen onder het mom van ‘zo lang niet meer gezien’.
En er komen vast wel meer mensen die je kent, toch? Zoals je andere kind(eren).
Ja dit inderdaad. En omdat het gewoon een gezellige dag wordt omdat het een bruiloft is, zal het makkelijker zijn om met verschillende mensen te spreken.
En je bent de moeder van de bruid/ bruidegom. Dat is speciaal.