Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Hoe doe je een overdracht?

Beste papa's en mama's,

Zijn er gescheiden ouders met jonge kinderen (leeftijd 4 - 12 jaar) die iets willen vertellen over hoe je met de andere ouder communiceert bij een overdracht? Ik heb hiervoor een survey gemaakt met een paar vragen. Duurt niet lang (10 min). Ik ben bezig met een project om hulpmiddelen te ontwikkelen die het communiceren makkelijker moeten maken. Ik ben benieuwd via welke kanalen je contact hebt met elkaar en wat je dan inhoudelijk bespreekt. 

Je kunt de survey hier vinden: https://forms.gle/5h3ZdBurdZxbTXcP7

Reacties op deze topic zijn ook zeer welkom! Elk inzicht dat je met mij zou willen delen helpt mij om te begrijpen waar de pijnpunten zitten. 

Ik dacht al, reageren om een linkje te kunnen plaatsen. Jammer wel, maar wellicht ligt dat ook deels aan de regels.
Je kunt 'm beter onder de juiste rubriek plaatsen ( enquete rubriek).

Loiscj

Loiscj

18-07-2024 om 22:25 Topicstarter

Ik moest inderdaad 10 keer reageren voordat het mocht! Die rubriek kende ik nog niet, thanks voor de tip! 🙂 Dat linkje is ook om inzichten te verzamelen. Je mag uiteraard je ervaringen ook als reactie delen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.