Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Help.. Ik weet het niet meer..

Hallo,

Ik heb een dochtertje M  en die is bijna 4.
Ik en haar vader zijn in haar 1e jaar uit elkaar gegaan. Ze woont fulltime bij mij, regeling was 2 wknd bij vader, 1 bij mij, weer 2 bij haar vader etc etc.
We hebben beide vrij snel een nieuwe relatie gekregen, ze reageerde eigenlijk in 1e instantie vrij goed overal op. Ze heeft een kick-ass relatie opgebouwt met haar bonus papa, super sterkte liefdevolle band en doen alles met elkaar!! (l) 
Nu wil ze sinds kort niet meer naar haar vader (lees als in breekt auto half af, huilbuien van hier tot ....) Ze heeft al vaker niet zo goed gereageerd als ze opgehaald werdt als in neerslachtig, stil, timide maar nu neemt het echt wel extremere vormen aan. Ze heeft ook echt te kennen gegeven nhaar bonusmama niet lief te vinden etc.

Wat moet ik doen??? Mijn moederhart verscheurt en kan hele dagen goed janken. Communicatie is gewoon niet te doen want daarop ligt niks bij hun en alles hier (dat wij stoken ed) waar wij juist blijven stimuleren dat het leuk is bij papa etc..

Als je de regeling gaat veranderen zal ze vervreemden van haar vader. Wil je dat?
Mijn dochter heeft ook drama's gemaakt als ze naar haar vader moest (3 jaar). Ik ben daar niet op in gegaan. Er zijn veel ups en downs geweest in de relatie met haar vader, maar nu ze volwassen is is het goed, ze weet wat ze aan hem heeft en kan ermee omgaan.

Tsjor

Little_L

Little_L

01-08-2022 om 08:48 Topicstarter

nee wil niet dat ze vervreemd, maar oaniek/huilbuien.. woede uitbarstingen als ze weer thuis is etc lijk me ook niet goed voor dr

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.