Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-05-2021 om 10:16
Mijn partner en ik gaan scheiden. De situatie is wat gecompliceerd en ik wil graag overzicht over wat mijn mogelijkheden zijn. Weet iemand een goede echtscheidingsadvocaat in Rotterdam die ook mediation in zijn of haar pakket heeft? Ik zou graag een oriënterend gesprek + advies willen (liefst niet tegen de hoofdprijs maar ik heb geen idee waar ik aan moet denken qua kosten).
Ik kan vanalles googelen, maar misschien heeft iemand hier al ervaring en kan die iemand aanbevelen?
25-05-2021 om 10:24
Mevr. Mr. A.T. Bol bij Van Riet Advocaten. Ik heb meerdere advocaten meegemaakt en vind haar heel doortastend en scherp.
25-05-2021 om 12:10
Geheel ot: wat een grappige nick. Kan je ook zo mooi zingen?
On topic: ik zou even op de site van de VFAS kijken.
Groeten,
Temet
26-05-2021 om 23:04
Dank voor het meedenken. Ik heb via via een advocaat gevonden, morgen intake. Spannend.
Offtopic: goede zangeres hè?! Kom nooit mensen tegen die haar kennen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.