Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Dochter van 5 telefoon?

hoi .

Ik wil graag jullie mening . Mijn dochter van 5 jaar kreeg van papa en zijn vriendin een telefoon zodat ze altijd met ons kan bellen. We heb hier nooit over gehad .  Ik kreeg in een keer spraakbericht van me dochter mama ik heb een telefoon. Ze stuurde nog spraakbericht om half 10 savonds. Was wel in het weekend. Smorgens beld me dochter me en stiefmoeder had niet eens door. Hoorde haar zeg voor tv gaan zitten met wie ben je praten.  Ik denk ze heb niet eens door dat ze bellen is.
Wat moet nou doen hier maar gedwongen in mee gaandere.  Ik vind dat ze gerust elke dag kunnen bellen op vast tijd hoef niet hele tijd te bellen en te appe ze is 5 geen tiener. Heeft natuurlijk allemaal voor en nadelen.

Ik vind het belachelijk dat een kind van vijf een telefoon heeft. Totaal onnodig. Maar je hebt geen invloed op wat vader voor haar koopt. Je kunt het gebruiken van de telefoon bij jou thuis wel verbieden. Beter blijft dat ding gewoon bij papa thuis.
Over belmomenten: dat hoeft niet heel de dag door. Je hoeft niet altijd op te nemen als je kind je elk uur belt. En je kunt ook best duidelijk maken dat ze op een vaste tijd kan bellen. Maar goed, ze is vijf dus dat zal je met de vader moeten bespreken want een kind van die leeftijd heeft nog niet zoveel besef van tijd en klokkijken is ook nog niet aan de orde. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.