Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Violetta

Violetta

14-05-2015 om 08:58

Zelf beeldscherm vervangen van smartphone.

Het beeldscherm van de smartphone van mijn zoon is binnen korte tijd opnieuw gescheurd. De vorige keer hebben wij dit laten vervangen bij een Turkse winkel maar dat kostte alsnog 100 euro. Op Youtube zagen we filmpjes hoe we dit zelf konden doen maar ik vroeg me af of iemand dit al ooit heeft geprobeerd en of dit is gelukt?

mirreke

mirreke

14-05-2015 om 13:18

Lastig

Mijn partner kan zoiets, maar dat is dan ook een echte prutser op de millimeter, als het moet.

Even nog: je heb het al eerder laten vervangen. Kan het zijn dat het scherm toen niet goed geplaatst is, dat er spanning op stond, en dat het daarom gescheurd is?

Enfin: ik zou het denk ik nog een keer goed laten vervangen, en dan zou ik een hoes/huls ding kopen waarmee de smartphone waterdicht en onbreekbaar is ingepakt. Zoon verplichten daarmee te lopen (want anders... betaal je het maar zelf, zoiets).

Elke

Elke

14-05-2015 om 14:01

Ja hoor..

Dit zijn dingen die wij zelf zouden doen, tenzij het een dure smartphone is die nog lang mee moet of eentje waarvan bekend is dat reparatie moeilijk is en je special tools nodig hebt die wij niet hebben. Het scheelt geld, maar wij vinden het eigenlijk ook gewoon leuk om te doen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.