Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-06-2014 om 22:04
Misschien zit er hier een wordpress kenner bij, ik wil graag een bestelformulier maken, maar de formulieren die ik in wordpress vind zijn allemaal verticaal op gesteld, dus als ik dan zou willen maken wat ik nodig heb, dan is mijn formulier een halve meter lang ofzo Is er ook een invulformulier dat vakjes horizontaal (naast elkaar) kan plaatsen? Ik wil ongeveer zo'n formulier maken: https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AhXfnTreuc6RdGpueThGTUdOR2FhVUo3X2dMLW9ESFE&output=html
19-06-2014 om 18:01
even wakker schudden
Helemaal niemand die een ideetje voor me heeft ? ;-(
28-06-2014 om 23:31
wordpress forum
Hallo,
Ik heb helaas ook geen bruikbaar antwoord. Doe wel wat met wordpress, maar heb zo geen suggestie.
Het enige dat ik je aanraad, is om dezelfde vraag op een wordpress specifiek of website bouw forum te plaatsen. Ik denk dat je dan een grotere kans op een nuttige reactie hebt.
Succes in ieder geval.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.