Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Juul

Juul

15-10-2015 om 20:39

Word en eigen mailprogramma kwijt na installatie windows 10

Vanmiddag windows 10 gedownload. Duurde eindeloos. Uiteindelijk ben ik een hoop kwijt: mijn eigen mailprogramma (windows live geloof ik) en ook mijn hele Microsoft Office!! Hoe kan dat in godsnaam, waar is het gebleven en hoe krijg ik het terug?? Zit nu met zo'n armetierig wordpad.
Heb inmiddels zo'n vermaledij Microsoft account aangemaakt. Maar daarmee kom ik geen stap verder.

Jamie

Jamie

15-10-2015 om 20:54

rustig

Gewoon opnieuw opstarten en dan komt het wel goed (hier wel bij laptop en desktop) later kun je het nog meermaals krijgen: weer opnieuw opstarten.

Juul

Juul

16-10-2015 om 09:57

Pfff gelukt

Maar toch alles opnieuw moeten installeren. Wat een gedoe.

Jamie

Jamie

16-10-2015 om 09:59

vreemd

Vreemd hoor, hier was het dus opnieuw opstarten en floep daar was alles weer. De eerste weken redelijk vaak opnieuw opstarten, het wordt steeds minder nodig, laatste keer al weer een dag of 10 geleden.

Vakantieganger

Vakantieganger

16-10-2015 om 22:10

Check je mail programma na installatie w10

Wij ontdekten na enkele dagen dat outlook de mail niet verzond na installatie van w10. Ontvangen deed ie wel.
Kreeg echter geen foutmelding dat mail niet werd verzonden!
Had iets te maken met n pop3 mail server. Is n forse bug in w10. Man heeft dat opgelost, weet echter niet hoe. Sorry

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.