Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-05-2016 om 08:07
Ik heb opeens dat bij Whatsapp de witte balk waarin je je eigen tekst kan typen zwart is. En volgens mij staat hij lager in mijn scherm. Ik kan er wel berichtjes in typen.
Hebben jullie dat ook?
11-05-2016 om 09:30
Vesper
Ja, maar heb het niet kunnen vinden.
Overigens, door het zoeken (mn op mijn telefoon) wel weer een ander leuk dingetje voor whatsapp gevonden, nl. dat je voor elke whatsapp discussie met een persoon/groep een andere achtergrond kunt nemen. Leuk .
Maar goed, ben dus wel benieuwd of andere ook opeens een zwarte schrijfbalk hebben.
11-05-2016 om 11:48
ja
Ik zie het net ook. Geen idee, er zal wel een of andere update geweest zijn. Ik onderga dat soort dingen altijd maar gewoon (net als het weer)
11-05-2016 om 14:26
Jippox
Ha fijn dat ik niet de enige ben.
Ik heb het inderdaad ook maar ondergaan, vooral omdat whatsapp nog wel werkt . Maar ik vroeg mij af of ik per ongeluk iets gedaan had, waardoor hij er zo gek uit is komen te zien en of ik dat dus weer ongedaan zou kunnen maken.
Als jij het ook hebt (en misschien ook nog wel meer mensen), zal het dus niet aan een handeling van mij wachten. En wacht ik maar af tot het over is. Ervan uitgaande dat het tijdelijk is.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.