Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-02-2013 om 13:37
Ik gebruik voor mijn werk zeker vijf, zes keer per week WeTransfer. Nou heeft mijn dochter gisteren op mijn computer een programma geinstalleerd en daarbij kwam geheel ongevraagd ook de nep-virusscanner RegClean op mijn computer terecht. RegClean heb ik inmiddels succesvol verwijderd, maar nu merkte ik tot mijn schrik dat ik geen gebruik meer kan maken van WeTransfer. Ik krijg een effen grijs scherm (zonder de gebruikelijke advertentieplaatjes) met alleen dat download of upload schermpje. Maar als ik op download klik gebeurt er niks. En als ik wil uploaden ook niet.
Inmiddels heb ik op computerforums de tip gevonden om mijn internetinstellingen opnieuw in te stellen (gedaan) en dan de computer opnieuw op te starten (ook gedaan). Het helpt helaas niks. Inmiddels staan er van twee klanten bestanden klaar om door mij gedownload te worden, maar het lukt niet! Wie heeft de gouden tip?
17-02-2013 om 15:22
Misschien
Een andere browser (Firefox, Chrome) installeren voor nu en kijken of dat wel werkt?
17-02-2013 om 15:59
Oplossing
Mijn gewaardeerde ex-vechtgenoot is computerspecialst en kwam toevallig langs om wat spullen van dochter te brengen. Hij heeft mijn instellingen teruggezet naar hoe ze waren voor dochter dat programma installeerde. Vraag me niet hoe hij dat heeft gedaan, maar na 10 minuten werkte alles feilloos...
19-02-2013 om 22:55
Herstelpunt teruggezet denk ik
Google maar even op herstelpunt terugzetten, dan vind je vast wel de stappen die hij ook gedaan heeft, punt kiezen van voor de problemen en die kiezen
Rob
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.