Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-05-2016 om 22:03
Onze televisie heeft het begeven en we willen een nieuwe. Nou is er nogal veel veranderd op televisiegebied en ik zie door de bomen het bos niet meer.
De tv moet niet al te groot zijn want ik wil niet zo'n bakbeest in huis en hij moet op mijn kastje passen, dus 24 of 28 inch is het maximum. Ik ben ook geen 'fijnproever' dus de beeld- en geluidkwaliteit hoeven niet top te zijn, gewoon is goed genoeg. Een gewone tv dus.
Of toch een smart tv? Die paar programma's die ik wil zien mis ik meestal en de mogelijkheid om uitgesteld te kijken is vaak ook al voorbij voordat ik er aan toe kom. Uitzending gemist op de tv kijken in plaats van op de laptop lijkt me wel wat.
Verder heb ik een hekel aan snoeren, kabels en dat stomme decoderkastje. Klopt het dat je met een smart tv geen decoderkastje meer nodig hebt?
skik
10-05-2016 om 23:32
BCC of Mediamarkt
Ik zou naar 1 van hun beiden gaan en je wensen voorleggen. De meest eenvoudige tv's tegenwoordig hebben standaard allerlei functies die je wel of niet gebruikt. Verdr moet je bij je profvider zijn voor een abo voor de wensen die je wel of niet hebt, denk ik.
11-05-2016 om 00:09
Leuk
Ik ben ook aan het wachten tot mijn tv stuk gaat. Dan neem ik in ieder geval eentje met internet zodat ik ook Netflix kan nemen. Wat ik altijd doe is kijken wat binnen het budget valt, kiezen en dan (pas) kijken of de reviews gunstig zijn.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.