Alles Digitaal
jons
17-01-2014 om 23:38
welke telefoon voor onze kinderen?
Onze dochters hebben rond de 100 euro gespaard en willen graag een telefoon kopen. De bedoeling van die telefoon is:
1 spelletjes spelen via wifi
2. whats appen
3. foto's maken
4. muziek luisteren
We willen geen abonnement, echt niet! Maar we zien nu door de bomen het bos niet meer. Welk telefoontje is nou een beetje snel op wifi en voldoet aan de bovenstaande 'eisen'?
liefst simlockvrij.
Ik hoop echt dat jullie een antwoord voor ons hebben want wij komen er niet echt uit!
alvast bedankt voor het meedenken!
Dalarna
18-01-2014 om 09:30
Gewoon op mp een tweedehands kopen, elke moderne smartphone is goed. Voor 100 euro nieuw moet je een hunawei kopen maar ik vind nieuw echt zonde van het geld. Mijn man koopt ze voor 20 of 30.
jons
18-01-2014 om 15:54
Dalarna - mp
is zeker nog een optie, blijven we met het probleem - welke dan? En onze dames willen allebei dezelfde, bij voorkeur, hooguit een ander kleurtje!
Jasam
18-01-2014 om 18:38
Wij zijn voor de Huawei gegaan
Was 120,-- aanschaf, simlock vrij en het goedkoopste abb. erop alleen belminute/sms, gratis wifi thuis en op school.
Dalarna
18-01-2014 om 22:24
tja
Heb je wel genoeg geld, ik heb net een huawei van 109 ofzo, nou ja die kun je wellicht voor 100 krijgen.
Ja welke.. vraag het de meiden, die zeggen dan vast wel wat anderen hebben. Ik weet nog dat drie jaar geleden iedereen met een blackberry liep in groep 8 want mijn hemel dan had je wat hoor.... LOL
duh
19-01-2014 om 22:42
schadelijke straling
besef je wel hoe schadelijk de straling van een mobiele telefoon is voor de kinderen?
Met vriendelijke groeten
Pindar
vlinder72
22-01-2014 om 13:11
Samsung young
Mijn zoon heeft een samsung young gekregen. Een prepaid telefoon. De telefoon was 99 euro. Inclusief 10 euro beltegoed. En ik krijg van Samsung nog 20 euro retour.
Tink
22-01-2014 om 14:50
hier ook
Samsung Galaxy Young. Gekocht via Kijkshop, ik dacht 120 euro met idd 20 retour.
En dan een prepaid kaart van de Aldi erbij. Sms = 4 cent, bellen naar andere Aldi Talk-er ook 4 cent/minuut. Bellen naar andere nummers 13 cent.
jons
23-01-2014 om 00:06
gelukt
een mooi toestelletje, prima aanbieding en de dames houden nog wat geld over, ook! Het is een toestel van Alcatel, met t-mobile prepaid. Vooral omdat je bij die lui niet zo vaak iets 'moet' doen om je nummer te behouden.
bedankt voor het meedenken!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.