Alles Digitaal
Tine Winkel
01-02-2016 om 18:30
welke smartphone
De mobiel van mijn oudste is aan het eind van zn latijn. Tijd voor een nieuwe. Gelet op de specificaties lijkt Huawei (P8 Lite) een goede keus te zijn, maar ik ken dat merk niet. Hier mensen ervaring met dit merk en type? Vooral niet doen (want minder bekend), of wel natuurlijk - als het een merk met weinig problemen is.
Juno
01-02-2016 om 22:07
dochter
Dochter heeft een Huawei, een wat ouder model zodat ze het kon betalen toen hij uitkwam. Fantastische telefoon, mooi beeld, maakt goede foto's en volgens haar makkelijke bediening. Heel veel grappige extra's die voor pubers leuk zijn.
Als mijn Samsung er mee ophoudt wil ik ook een Huawei.
Juno
01-02-2016 om 22:08
herstel
Niet dat ze het kon betalen toen hij uitkwam, maar er kwam een nieuwer model en daarom kon ze deze betalen. Zij heeft er eentje van 180 euro, geen idee welke.
Violetta
02-02-2016 om 10:12
Ikke
Ben onlangs overgestapt van Huawei naar Samsung. Ik had een goedkopere Huawei en het ding liep steeds vast maar dat komt misschien daar de weinige GB die erop konden. Ook geen mooie foto's trouwens. Heb nu een duurdere Samsung en ben helemaal blij.
angel3
02-02-2016 om 10:15
motorola
Ik ken de specs niet dus zou je naast elkaar moeten leggen maar zoon is erg tevreden over zijn motorola moto g. Prima toestel en niet duur
Paddington
02-02-2016 om 10:18
Het ligt eraan
wat je ermee doet.
Mijn dochter heeft een Huawei P7. Zij vindt het een super ding. Ze kan er alles mee wat ze wil en heeft er totaal geen problemen mee. Ze heeft whatsapp, ze speelt af en toe een spelletje, gebruikt internet (website van school voor haar rooster) en belt. Af en toe een keer een foto en wat Facebook kijken. Je krijgt waar voor je geld.
Charis
02-02-2016 om 13:56
Waar voor je geld
Je kunt behalve naar Huawei ook eens naar Lumia Windows Phone kijken. Door het Windows OS lopen deze telefoons ook bij lagere specs toch erg soepel. Zeker als je een budgettelefoon zoekt, is dit een groot voordeel.
Nur
02-02-2016 om 14:04
Hier
Twee van mijn kinderen hebben een Lumia Windowsphone 640 en 830 . Ik vind het mooie telefoons. Ik zou best willen overstappen naar windows.
Het andere kind heeft een een iphone 5s
Ik heb zelf een samsung galaxy s6. De s5 is echter ook een prima model.
En de samsung note. Dat vind ik ook een fijne telefoon. Die heb ik hiervoor gehad. Die is echter vooral fijn als je veel schrijft, tv kijkt of spelletjes speelt op je telefoon vanwege het grote scherm.
Noet
02-02-2016 om 14:23
Acer
ik heb een acer en die bevalt net zo goed, zo niet beter dan de Samsung Young die ik hier voor had. Alleen vele malen goedkoper. (€ 100)
karoli
03-02-2016 om 08:49
acer prima in vergelijking tot die samsung young, dat was echt een instappertje waarvan je niet teveel mocht verwachten.
Zoon heeft nu ook een Acer, prima maar eenvoudig. Voor het betere werk (foto)is hij niet geschikt. Hij kijkt of hij nog een samsung 3 aan kan komen.
Huawei hoor ik vaker meer positieve geluiden van, prima instapgsm
Pandora
16-02-2016 om 11:21
Hier heeft bijna de hele familie een Samsung S5. Groot werkgeheugen, dus lekker snel. Heel stabiel. Een echte aanrader wat ons betreft en echt niet slechter dan de nieuwere modellen, integendeel.
blen
16-02-2016 om 11:55
kopen of niet?
wat zijn je plannen, abo of los kopen?
Hier ook allemaal s5 of s5 neo in huis maar die zou ik los nooit kopen, veel te duur. 20 euro per maand voor een s5 neo, is betaalbaar maar vind jij misschien wel veel te veel
blen
16-02-2016 om 11:57
kopen of niet?
zoon had tot vorige week een acer, voldoet ook prima als instapper en is wel betaalbaar wbt kopen
Leen13
16-02-2016 om 13:57
abo met toestel
Geen haar op mijn hoofd zo'n toestel met een abo. Als de kinderen er snel een probleem mee hebben blijf je toch maar betalen.
Er zijn genoeg goedkope en goede smartphones, rond de honderd euro.
Ik ben vergeten wat mijn kinderen hebben zolang gaan die alweer mee. Dochter heeft wel een barst in het glas inmiddels maar dat hindert verder niet.
charliefox
16-02-2016 om 15:11
Zolang het maar Android heeft ...
... als o/s (operating system, besturingsysteem). Betaalbaar, deels open source, veel updates, veel apps, gebruiksvriendelijk. Natuurlijk, Appel (met de aai-voon) heeft wat meer status (zegt men) maar het is gewoon veel te veel geld voor wat je er voor krijgt. Android zit o.a. op Huawei (nieuwere toestellen zijn prima), HTC, Alcatel, Acer, Samsung. De laatste begint echter ook steeds meer Appel look-a-like te worden en dus ook de prijs. Ik heb zelf sinds kort een Alcatel Idol 5.5. inch screen. En gebruik zelf ook al enkele jaren Android als o/s.
#CF
Lou
18-02-2016 om 16:34
Pas gekocht Huawei
Precies die Huawei P8 lite hebben we pas gekocht voor onze dochter. Bij Staples voor rond de 200 euro. Ze is er zeer gelukkig mee, de foto's zijn erg goed, dat is voor haar belangrijk, maar verder werkt hij ook prima en snel en stabiel.
T@sje
18-02-2016 om 22:43
Ik heb er ook een...
Al een jaar of twee heb ik een huawei en ben er er tevreden over. Doe er niet echt veel verschillende dingen mee, whatsapp, bellen, fotos maken en soms ff internetten. Gaat allemaal prima. Wel relatief weinig gheuegen, hij geeft al een jaar ofzo regelmatig een melding dat ie te vol staat. Ff wat fotos en filmpjes wissen en dan is het weer oke. Kun je oplossen met een groter geheugenkaartje zegt mijn man, maar tot op heden is dat er niet van gekomen. Prijs- kwaliteit is prima!
Stenna
19-02-2016 om 20:21
Motorola
Heb eerst een paar jaar een Samsung Galaxy gehad. Nu een Motorola en die is minstens zo goed maar de helft goedkoper. Ben er erg tevreden mee, ook na een half jaar nog. Huawei was ook een optie voor mij toen ik de Motorola kocht: heb toen heel veel tests en reviews bekeken en collega's gevraagd, en Huawei kwam ook goed uit de bus (ik koos Motorola omdat voor mij de dual sim handig is).
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.