Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Welke printer ?!

Dag,

Heeft iemand een goede tip voor de aanschaf van een simpele printer?
Hij moet goed werken met Apple laptops en draadloos zijn, verder geen eisen

Dank alvast.

Geen eisen?

Wil je kleur of is zwart-wit goed genoeg? Laser of inkjet?

lennest

lennest

28-06-2013 om 16:24

Printer

Let vooral op het aantal printjes wat je kunt maken met een cartridge: soms zijn de cartridges vreselijk duur terwijl de printer goedkoop is of andersom. Vraag jezelf ook af of je een kleurenprinter nodig hebt. Is het antwoord ja, dan is het handig dat je kijkt of zwart en de kleuren een aparte cartridge hebben anders ben je door 't zwart heen, terwijl er nog voldoende kleur in zit.
Ik heb een HP Officejet Pro 8600 die kan printen, kopieren, scannen en faxen. En deze kan dubbelzijdig printen. Hij was niet goedkoop: rond 300 euro, maar de cartridges gaan 2.500 printjes mee en met z'n vieren kosten deze rond de 40 euro.

merel

merel

28-06-2013 om 18:40

Losse cardridges

Ikzelf ben heel tevreden over mijn canon printer, maar ik zou in ieder geval opletten dat je losse kleuren cardridges hebt. Dus niet 1 zwart en een met alle kleuren,want als geel dan op is moet je het hele ding weg doen.
Ik heb met mijn canon 5 cardridges, 2 zwart (groot en klein) 1 geel, 1 cyaan en 1 magenta. Je zou nog op de prijs van de cardridges kunnen selecteren natuurlijk maar ik heb hier een hp en een canon en ik vind mijn canon het beste (maar mijn hp heeft een scanner erbij dus daarom hou ik die er ook bij)

Vertigo

Vertigo

28-06-2013 om 22:26 Topicstarter

Zwart wit en scanner

Ik hoef geen kleuren, en een scanner is wel handig (ik had zo'n fijne en die is %##^* gejat!).

Maar t moet vooral goed met apple samengaan en niet te ingewikkeld dus. Zal es naar hp kijken.

Rob

Rob

29-06-2013 om 07:41

Airprint

Ivm Apple zou ik kijken naar een printer met AirPrint functie. Zelf ben ik erg tevreden met een Epson xp600 snel , Scan functie en alle cartridges los.

Rob

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.