Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-01-2017 om 16:48
hallo, ik ben bezig met mijn eigen website.
wat ik altijd lastig vindt is: foto's of plaatjes er op.
je wil het leuker maken maar dat is erg lastig.
ook wil ik het 'consistent' hebben (dus bv 4 plaatjes op 1 pagina die dan op elkaar lijken maar dan wel een ander thema behelzen, bv 1 met 'sport' 1 met 'voeding', etc. maar dan wel dat ze niet heel verschillend zijn qua vorm en uiterlijk.
Erg lastig! Heb al gekeken bij plaatjes downloaden maar is ook best lastig.
evt. zelf een pictogrammetje maken zou misschien kunnen... heeft iemand hier een tip voor?
14-01-2017 om 11:57
je kunt
even googlen op pictogrammen. Er zijn hele websites die weetik veel- hoeveel picto's behelsen. Je hebt ze die allemaal in zwart wit zijn: vaak zijn ze bedoeld voor mensen met een beperking. ze worden dan gebruikt als plaatjes om duidelijk te maken welke bezigheden op het dagprogramma staan en daarom zijn ze eenduidig en duidelijk uitgevoerd.
Je kunt al die picto's downloaden en gebruiken op je website...denk ik
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.