Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pyn

Pyn

10-02-2015 om 11:34

Vragen over Spotify premium

Jemig, het lukt me gewoon niet om (snel) even wat antwoorden te vinden. Google ik op spotify faq, moet ik eerst inloggen met facebook of Twitter voordat ik een antwoord in beeld krijg?! Erger ik me dood aan.
Dus ik vraag het hier

1. Als je een Spotify Premium account hebt, kun je dan ook muziek downloaden en bewaren? Of is het echt alleen streamen?

2. Kun je een Premium account per maand opzeggen of zit je er minimaal een jaar aan vast?

Moni

Moni

10-02-2015 om 12:54

Vraag 1

Ja, je kunt muziek downloaden en off line afspelen.

Vraag 2 weet ik niet. Spotify zit in ons internet-ab.

Pyn

Pyn

10-02-2015 om 13:01

Vervolgvraag

Oké, bedankt, en als ik dan muziek gedownload heb, kan ik die dan ook gewoon naar een ander device sturen? Dus bijv naar mijn mp3-speler?

Nastia

Nastia

10-02-2015 om 13:14

Nee

De bestanden worden versleuteld opgeslagen en zijn alleen af te spelen via Spotify.

Hortensia

Hortensia

10-02-2015 om 13:31

antwoorden

1) ja, downloaden kan maar dan kan het bestand alleen op die computer, laptop of smartphone beluisterd worden. Dan kun je bijvoorbeeld offline naar die opgeslagen bestanden luisteren via Spotify.
Als je het bijv. als MP3 wil downloaden voor op de autoradio schijn je dat tegen betaling te kunnen doen, maar dat heb ik nooit gedaan.
Ik heb zelf een opneemprogrammaatje, http://applian.com/replay-music/ maar daarbij moet je de instellingen van je computergeluidjes ook aanpassen, want die neemt hij ook op.

2) gewoon per maand, geen probleem.

Jesse_1

Jesse_1

10-02-2015 om 14:36

Wat je wel kunt doen...

.. is Spotify op meerdere apparaten zetten en je kunt wel op al _die_ apparaten luisteren. Je kunt echter maar op 1 apparaat online luisteren (uitgaande van 1 account). Offline kun je wel op meerdere apparaten tegelijkertijd luisteren via 1 account.

Als ik het goed begrijp wil je een abonnement nemen, dan al je favoriete nummers downloaden en meteen weer opzeggen? Daar hebben ze dus wel rekening mee gehouden

Pyn

Pyn

10-02-2015 om 15:01

haha

"Als ik het goed begrijp wil je een abonnement nemen, dan al je favoriete nummers downloaden en meteen weer opzeggen? Daar hebben ze dus wel rekening mee gehouden

Hahaha, nou nee, dat zou flauw zijn. Ik wil een abo voor een tijdje, maar vroeg me wel af wat er gebeurt met de muziek die ik in die tijd gedownload heb, als ik weer opzeg of terugga naar gratis. Maar die verdwijnt dus, wel logisch ook natuurlijk.
En wat ik wel jammer vind: ik kan het dus niet op mijn mp3-speler zetten, voor als ik ga hardlopen of zo?
Maar wel op mijn smartphone als ik daar ingelogd ben?

Jesse_1

Jesse_1

10-02-2015 om 20:13

Ff nagevraagd

Als je offline gebruikt, moet je wel 1x in de zoveel tijd even naar de online modus (1x p maand of zo), anders blokkeert het.
Je kunt op max 3 apparaten de muziek offline zetten, dus ook op je smartphone ingelogd op hetzelfde account. Voortaan dus hardlopen met je smartphone

Hortensia

Hortensia

10-02-2015 om 20:19

terug naar gratis en weer naar premium

Ik heb een tijd via KPN Spotify gehad. Na opzeggen heb ik een tijdje gratis gehad, maar dat beviel me niet. Ik weet niet meer of ik toen bij de afspeellijsten kon, het was wel nogal omslachtig allemaal. Ik heb dus weer een abo genomen en mijn afspeellijsten stonden er nog gewoon. Je account blijft namelijk bestaan, of je nou gratis bent of niet alleen met premium heb je meer mogelijkheden.

Musiclover

Musiclover

12-12-2016 om 17:14

Spotify: bestaande accounts opnemen in familieacoount. Kan dat?

Hallo,

Ik wil een familieaccount van 15 euro per maand aanschaffen voor ons gezin van 4. Nou zie ik alleen net de aanbieding 99 cent voor 3 maanden. Dat betekent dat we drie maanden onder pannen zijn voor 3,96. Als ik daarna alsnog een familie-account neem, kunnen de individuele accounts van de kinderen daar dan aantoegevoegd worden? Iemand enig idee?

Musiclover

Sally MacLennane

Sally MacLennane

12-12-2016 om 18:03

opzeggen

Toevallig heb ik premium net vrijdag opgezegd. Abo loopt tot 24 december, kreeg ik toen als bericht. Je kunt dus snel opzeggen!

Elke

Elke

12-12-2016 om 19:01

Dat is precies wat wij hebben gedaan. Eerst met m'n bestaande gratis account gebruik gemaakt van de aanbieding, kinderen ook, en daarna omgezet naar Familie.

musiclover

musiclover

13-12-2016 om 09:56

thanks elke!

Dat is fijn om te horen Dan ga ik daar ook voor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.