Alles Digitaal
bieb63
30-08-2016 om 20:50
vraagje over navigatiesysteem (auto)
Onze dochter wordt 18 en zij wil voor haar verjaardag een navigatie (voor in de auto). Ze heeft geen auto...... maar mag dan wel eens de mijne gebruiken. Ik heb geen navigatiesysteem (auto is 15 jaar oud) en ook zelf geen behoefte aan. Maar zij heeft daar met rijles mee leren rijden. Nu zal ze sowieso voorlopig geen eigen auto hebben, wellicht wel eens in iemands auto mét navigatie mogen rijden, maar vooralsnog zal dat voorlopig wel meestal mijn auto zijn of wellicht een andere ook zonder navigatie.
Kortom (ik heb dus totaal geen verstand van de mogelijkheden, soorten enz), maar eigenlijk ben ik op zoek naar een navigatiesysteem, die 'mobiel' is, of portable kan ik beter zeggen, dus eentje die je eenvoudig! plaatst en weer uit de auto haalt.
Iemand ideeen daarover?
Magalí
30-08-2016 om 20:55
Nou...
Die zijn er genoeg! Wij zijn erg tevreden over Tomtom. In mijn omgeving stappen steeds meer mensen over van andere merken naar Tomtom. Maar precieze modellen kan ik je niet aanraden. We hebben pas bij iemand in de auto een ander merk gezien en gehoord en die werkte niet lekker, stem was niet fijn, de zinnen liepen niet lekker.
angel3
30-08-2016 om 21:07
dat het nog verkocht wordt....
Ehm gewoon je mobiel? da s toch echt het makkelijkst. Hoeft niet geupdate te worden. Google maps navigeert je overal heen en wordt voortdurend bijgewerkt en geeft goed aan waar de files staan. Dus ik zeg: koop een goede telefoonhouder
Het kost nauwelijks data en als dat het probleem is dan download je gewoon de offline maps app. Dan heb je geen data nodig. OOk internationaal heel handig
Anna G.
30-08-2016 om 21:15
idd
Ik heb nu net een nieuwe auto met ingebouwde navigatie maar daarvoor gebruikte in gewoon mijn mobiel met google maps. Is altijd actueel! Gewoon alleen een houder voor de telefoon en een oplader kopen en je bent klaar.
Magalí
30-08-2016 om 21:33
Mobiel