Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ivanka

Ivanka

01-10-2017 om 18:07

Verlengen abbo mobiel

Zoon kan zijn abbo verlengen en nu zitten we met een vraagje naar ervaring.......zit bij kpn en als we de zelfde mobile nemen bij hun en bij belsimpel (daar ook bij kpn) betalen we bij belsimpel 1 euro pm minder.....maar vraag mij af hoe het met de garantie bij hun zit.....kpn zit in de stad en is er wat loop je zo binnen ?

Kaori

Kaori

02-10-2017 om 09:11

los

een sim only kopen en een losse telefoon bij de mediamarkt of andere dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit en kun je nog steeds bij een winkel uitlopen.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-10-2017 om 15:51

Ivanka

Ik heb een abonnement bij Vodafone, maar dat is tot stand gekomen via Belsimpel. Ik ga met vragen gewoon naar de Vodafonewinkel. Je zou dus bij de KPN winkel binnen kunnen lopen met de vraag hoe de klantenservice werkt als je via Belsimpel het abonnement verlengt. Ik verleng al jaren via tussenwebshops, geen enkel probleem.

Triva

Triva

02-10-2017 om 17:41

inderdaad

Koop een los toestel en een simcard. Voor klachten over de simcard kun je online prima terecht en als je je toestel bij een webwinkel koopt heb je daar een prima garantie. Ergens binnenlopen is voor wat mij betreft iets van de zero's

Kaaskopje

Kaaskopje

02-10-2017 om 23:04

Triva

Ik vind die winkels af en toe best nuttig. Ik kom er zelf ook niet vaak, omdat ik geen problemen heb, of het anders oplos, maar direct contact kan soms prettig zijn. De laatste keer dat ik er was, was om een nano-simkaart te halen, die ik dezelfde dag dus kon gebruiken. Dat lukt nog steeds niet via de telefoon of internet.

Jij mag ze overigens jaren zero vinden hoor. Bij Vodafone moet je soms nummertjes trekken, dus niet iedereen deelt je mening.

Tango

Tango

12-10-2017 om 22:45

Kom nooit in zo'n winkel

Wij zitten bij Youfone en bevalt prima. Ik kom nooit in een winkel. Wel hebben ze een zeer vriendelijke telefonische klantenservice waar ze je goed te woord staan en samen met je uitzoeken hoe je je abonnement zo goed en goedkoop mogelijk kan verlengen. Ben er erg tevreden over.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.