Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kinne

Kinne

17-03-2016 om 11:03

Telefoonnummer facebook

Er wordt aan mij door facebook gevraagd om een telefoonnummer toe te voegen om mijn account te beveiligen, maar het voorgestelde nummer is niet van mij. Wat moet ik nu doen?

De voorgestelde opties zijn: niet nu en nummer toevoegen.

Help, ben een ontzettende nitwitt.

Alvast bedankt.

Jasmijn

Jasmijn

17-03-2016 om 14:15

niet nu

Ik zou 'niet nu' blijven antwoorden en volgens mij vraagt ie het maar een paar keer per jaar. Ik heb nog nooit mijn nummer opgegeven en ga dat ook niet doen ook.

Niet verplicht

Volgens mij ben je niet verplicht om je eigen echte nummer in te vullen. Als dat ineens wel zo wordt omdat je anders geen gebruik kan maken van Facebook en je nummer niet wil geven kan je altijd nog een nieuw account maken.

Fitsl

Fitsl

12-04-2016 om 10:05

het probleem is

als je dat doet, en je hebt de app van facebook op je telefoon, dat je nummer erna gekoppeld wordt aan dat facebook account.
Mocht je meerdere facebook accounts hebben, dan worden alle overige door facebook onklaar gemaakt. Dag foto's, dag opgebouwde spelletjes enz. Je mag nl. maar 1 facebook account hebben. Precies mijn account van jaren ging er aan. Kon ik al mijn vrienden weer opnieuw opzoeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.