Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vera*

Vera*

30-07-2014 om 12:43

tablet internet webweergave

Ik vind het super vervelend dat bij gebrui, van internet op mijn tablet, ik niet de weergave van de website krijg maar dat van de app.
Dat schijn je uit te kunnen zetten, maar hoe?

Marie

Marie

30-07-2014 om 14:39

Chrome

Heb je Chrome oo de tablet?
Dan kun je rechtsbovenin op de 3 "stipjes" klikken en naar beneden scrollen en dan "desktopversie" aanvinken.
Er zijn ook websites die automatisch naar de mobiele versie gaan, ondanks dat vinkje (divoza.com bijvoorbeeld, kwam ik achter), maar daar kun je op de site zelf kiezen voor "desktopversie".

Heb je hier wat aan?

Marie

Marie

30-07-2014 om 14:42

Internet explorer

Bij internetexplorer werkt het eigenlijk precies zo.

Vera*

Vera*

30-07-2014 om 18:12

nog geen idee

Ik hen een Samsung Galaxy note 2014 en heb geen idee wat voor internet ik heb. Het icoon voor internet is een wereldbol.
Links van het webadresheb ik pijltje terug en vooruit en nog ronddraaiende pijl voor verversen van de pagina. Rechts heb ik een microfoon en iets, een soort vlaggetje?, waar je Samsung apps krijgt.
Iets als drie stipjes zie ik niet.

Inanna

Inanna

30-07-2014 om 21:06

dit misschien?

Als je de browser geopend hebt op de "knop" met die er uitziet als een vierkant zonder onderkant met 2 streepjes, bij mijn tab3 zit die links van de knop onderaan het scherm, rechts van die knop zit het back pijltje. Dan krijg je een lijst dingen die je aan kunt tikken, waaronder "weergave bureaublad" dat kun je aan en uit vinken.

Marie

Marie

30-07-2014 om 21:21

rechtsbovenin

Ik heb rechtsbovenin - boven dat "vlaggetje" - een "knop" met 3 liggende streepjes en dan kan ik kiezen voor "desktopweergave".

Dit moest ik even speciaal opzoeken, omdat de weergave van Chrome prettiger vind (kun je downloaden in de playstore).

Vera*

Vera*

31-07-2014 om 09:40

Gelukt

Dankzij Inanna heb ik de goede knop bevonden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.