Alles Digitaal
pooh bear
31-07-2013 om 22:53
Taakbalk ineens rechts in beeld
Sinds vanavond staat mijn windows taakbalk ineens helemaal rechts in beeld.
Het Windows teken waarmee je de pc afsluit staat nu rechts boven ipv links onder.
Weet iemand hoe ik dat weer terug krijg?
mix
01-08-2013 om 10:04
klik met je linkermuisknop op je taakbalk en houdt die knop ingedrukt terwijl je de taakbalk naar beneden sleept. Dan loslaten en dan staat hij weer beneden
pooh bear
01-08-2013 om 11:41
Lukt niet
Dat had ik al een paar x gedaan maar hij gaat niet naar beneden. Wel meer naar links zodat de taakbalk het halve scherm gebruikt.
Ik vrees dat de pc even moet worden na gekeken want hij is ook heel traag en loopt telkens vast.
Norton kan geen virus vinden maar er is iets niet goed.
Merel
01-08-2013 om 14:59
Herkenning
Ik weet even zo snel geen oplossing (heb geen windows computer meer, nu een mac) maar had dat ook zo nu en dan, dan heb je 'm zelf per ongeluk verplaatst en hoe nu weer terug te krijgen. Meestal probeerde ik hem maar weer terug te slepen en had ik de balk al in alle hoeken van het scherm gehad en plots stond ie weer (door een onbekende actie van mezelf) goed. Dus ik leef met je mee, was altijd een gedoe met dat stomme ding. Google anders even op de oplossing (in het engels, dan heb je veel meer hits)
Vera*
01-08-2013 om 17:39
Muis
Met je andere muisknop op de taakbalk klikken. Dan zorgen dat er geen vinkje staat voor 'taakbalk vergrendelen', hierna kun je met het indrukken van ctr en de muis op de taakbalk je taakbalk verslepen. Daarna weer de taakbalk vergrendelen (andere muisknop).
Zelf heb ik de taakbalk aan de linkerkant zitten. Met de breedbeeldschermen van tegenwoordig houd je meer hoogte over en dat is vaak erg prettig.
pooh bear
01-08-2013 om 17:45
Gelukt
Bedankt de taakbalk staat weer goed. Na veel geklik en gepruts lukte het ineens.
Wel gaan we de pc even wegbrengen om hem na te laten kijken want hij is nog steeds erg langzaam en ik kan er ook geen foto's meer opzetten.
Hombre
07-08-2013 om 10:28
Kinderen?
Mijn kids hebben nog al eens de neiging als idioten op het keyboard van mijn laptop te gaan rammen. Zo krijgen ze het wel eens voor elkaar dat het hele beeld 90 graden kantelt!
Kostte me enige moeite om uit te vogelen hoe ik dat weer ongedaan moest maken. (ctrl-alt-pijltjes)
mix
07-08-2013 om 13:01
Ja leuk hombre
hier was het mijn kat die over mijn toetsenbord stormde en alles ineens zo klein maakte dat zelfs een vergrootglas niet zou helpen.
Bijna alles is inmiddels weer bij het oude, alleen mijn bureaublad, daar zijn de letters nog heel klein en ik krijg mijn icoontjes aan de rechterkant op de taakbalk (windows 7) niet meer samengevat achter het pijltje.
Die van dat kantelen ga ik even onthouden, heb hier ook vaak de meest vreemde situaties.
pooh bear
08-08-2013 om 08:28
Lol
Ik denk dat ik het hier toch echt zelf heb gedaan.
Geen kat of kind in de buurt toen mijn taakbalk ineens verkeerd stond. Weet ook niet wat ik gedaan had. Pc was weer eens vastgelopen en ik probeerde hem weer aan de praat te krijgen.
Vic
09-08-2013 om 10:00
Kinderen
Mijn dochter krijgt het altijd voor elkaar om ervoor te zorgen dat mijn scrollwieltje niet scrollt maar in- en uitzoemt. Volgens mij heeft ze er dan op gedrukt ofzo. Ik kan dat probleem alleen oplossen door de laptop opnieuw op te starten.
Is er ook een makkelijker manier?
albana
13-08-2013 om 10:31
Heb je het al weer goed?
Heb je die taakbalk al weer goed?
Die kun je weer goed krijgen door 'm te slepen...(links op de muis en ingedrukt houden). Dan wordt ie eerst breder en als je maar doorsleept vanuit de hoek, naar de hoek waar ie toe moet klikt ie zo op de goede plek. Moet je w.s. wel een aantal keren doen voordat het lukt...Is wel een 'gepruts'.
groeten albana
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.