Alles Digitaal
Pandora
21-06-2016 om 13:28
Snelle mobiel met heel goede camera?
Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel, belangrijkste eisen zijn: snelle processor en ik wil er graag heel goede foto's mee kunnen maken. Mijn budget is 300-400 euro. Goedkoper mag ook natuurlijk. Wie heeft tips?
Dorry1
21-06-2016 om 16:23
aaifoon
Ik gebruik dagelijks mijn telefoon om spullen voor mijn webshop en website te fotograferen. En de Iphone is dan echt geweldig. Neem desnoods een ouder model, maar de foto's en het gebruiksgemak is echt super. Mijn ouders hebben een goedkoop onbekend merk en het is telkens een drama om simpele dingen te doen of te vinden.
mijk
21-06-2016 om 16:24
lumia's
Hebben verschrikkelijk goede camera's voor weinig geld maar minder apps...
Mijk
Theeleut
21-06-2016 om 16:43
Samsung
Samsung staan bekend om goede en scherpe foto's. Iphone is minder. Ik heb ze allebei en vind de foto's van de Samsung mooier. Een iphone heb je niet voor 300 a 400 euro. Tenzij een tweedehandse.
angel3
21-06-2016 om 18:18
Samsung
Komt uit alle testen beste qua camera. Iphone tipt er niet aan. Geluid opname van Iphone is wel beter bv van opname bij concert
Sally MacLennane
21-06-2016 om 19:43
Samsung
De mijne is al ouder (S4) maar de foto's zijn goed, ook bij minder goed licht, en concertopnames (meestal kleinere zalen of festivals) zijn altijd goed, geen "geluidsmeters in het rood".
De mogelijkheden zijn wel wat beperkter, technisch gezien, maar ik kan een paar stoppen onder- of overbelichten en witbalans instellen en dat is al heel prettig.
Ik moet zeggen dat ik niet weet welke specificaties de nieuwere generatie telefooncamera's hebben, maar als bijdehandcameraatje ben ik er al superblij mee.
Puck
22-06-2016 om 09:59
Samsung
Mijn Samsung is nog ouder (S2 plus) en ook daar zit een erg goede camera op. Gisteren nog een close up van 2 vissen in mijn aquarium gemaakt en die was prima.
@Emma
22-06-2016 om 12:49
Ik zeg Samsung
Ik heb nu een S6, maar de S4 die ik tot voor kort had maakte ook mooie foto's. Prima camera en ook snelle processor.
Pandora
24-06-2016 om 10:53
Oudere android-versie?
De S4 lijkt mij ook een goede optie. Krijg ik dan geen problemen met de oudere Android-versie?
Puck
24-06-2016 om 16:47
Wat voor problemen?
Die Android-versies volgen elkaar zo snel op dat je vast geen problemen krijgt met oudere versies en de kans is ook aanwezig dat je S4 gewoon met de nieuwste Adroid geleverd wordt. Mijn S2 heeft ook nog nergens problemen mee, kan alle apps gewoon installeren.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.