Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-11-2014 om 22:20
Voor het Sinterklaasfeest hebben we als gezin een Facebook groep aangemaakt waar verlanglijstjes gepost kunnen worden. De truuk is dat een wens door elk lid van de groep verwijderd of verborgen kan worden.
Om heel precies te zijn moet je een bericht aanmaken, zoiets als "dit is mijn verlanglijstje" en je reacties erop zijn dan je verlanglijstdingen.
Manlief ging gelijk van start met een wens, maar toen ik die verborg, verdwenen ook alle reacties en dus zijn hele verlanglijstje!
Nu zit ik al een poosje te zoeken hoe ik iets uit een groep kan terugzetten. Van mijn eigen Facebookpagina gaat dat wel, maar van de groep niet.
Straks krijgt mijn man maar 1 sinterklaaskadootje, ach wat zielig! Dus iemand die mij kan vertellen hoe ik in een Facebookgroep een verborgen bericht kan terughalen, graag!
29-11-2014 om 13:19
Geen idee
Misschien kan je het omgooien en het regelen via mijnliistje.nl. Wat gekocht is en aangevinkt wordt verdwijnt van de lijst.
29-11-2014 om 16:37
hmm
Zo moeilijk willen doen als het zo makkelijk kan.... laat iedereen een enveloppe vullen met op losse papiertjes zijn of haar wensen en iedereen neemt de enveloppe van 1 ander persoon in beheer en de rest kan naar die enveloppe vragen en neem het papiertje er uit van de wens waar die persoon naar gaat kijken. Koopt hij of zij het niet dan kan het papiertje weer terug in de flop. Op deze manier ziet iedereen toch wat er is weggehaald van zijn wensen? Lijkt me ook niet leuk.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.