Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-11-2024 om 19:54
Hallo,
Merk dat ik heel gevoelig ben voor het schreeuwen en gemeen tegen elkaar zijn van kinderen online tijdens het gamen. Hebben jullie hier ook last van? Laten jullie het? Mijn kind (brugklas), wil geen bemoeienis. Maar ze zijn soms zo onaardig tegen mijn zoon.
29-11-2024 om 08:52
Schreeuwen mag niet. Wij zijn niet op de markt. En schelden wil ik ook niet horen. Maar goed als hij dat kan zonder dat ik het hoor, kan ik ook niet zoveel. Mijn dochter is 6, maar die volgt mijn regels gewoon goed. Ik zou zeggen vrouw ga opvoeden.
29-11-2024 om 12:16
Duidelijk maken dat gamen mag, zonder idioot geschreeuw en gescheld, anders is het afgelopen. Beetje enthousiast gedoe is nog wel oké maar dat geschreeuw werd ik gek van.
Ingrijpen dus, na een hoop gesputter begrijpt hij het wel. Ook fijner voor de buren.