Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-06-2016 om 17:19
hallo, ben bezig tel. 2e hands te kopen. Heb zelf samsung S3. S4 wordt niet eens echt meer verkocht, maar ik dacht: s4 is weer wat beter dan S3. Is het wel handig om een telefoon tweede hands te kopen die niet meer verkocht wordt? Hij blijft het gewoon doen en wordt geup-date? is 130 euro redelijk?
15-06-2016 om 17:25
tja
Spaar ff door, leg er iets bij en je hebt een nieuwe. Ik vind 130 euro voor een gebruikte telefoon met nieuwwaarde 160/170 euro veel geld. Voor 170 euro heb je een nieuwe S5, wat zou je moeilijk doen?
15-06-2016 om 18:22
130 euro
Voor een tweedehands S4 vind ik teveel. Nadeel van samsung vind ik dat deze telefooms na verloop van tijd steeds sneller leeg zijn (en vervangen batterij helpt weinig). Ook lopen ze nog wel eens vast.
Ik zou daarom niet voor een tweedehands samsung gaan. De S5 mini is ook een leuk toestel. Dat mini valt reuze mee.
15-06-2016 om 18:51
nee
Daarbij is de S3 ook een hele fijne telefoon. Ik zou het er ook niet voor betalen, te weinig verschil, teveel geld
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.