Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-09-2012 om 10:47
Zoon van 18 zit sinds kort 'op kamers'. Hij heeft een eigen studio, waar hij doordeweeks verblijft, in het weekend is hij thuis. Moest ook zijn eigen contract afsluiten voor TV/internet; telefoon hoeft niet want daar heeft ie zijn mobiel voor.
Heeft ie afgesloten bij Telfort. Aangesloten op 30aug. Bleek ook te kloppen; het werkte! Haperend en wel, maar toch.. een dag of 3. Toen viel alles uit. Uiteraard heeft ie al vele (dure!) telefoontjes gepleegd met de klantenservice maar telkens kwam er een ander excuus en belofte. Het zou liggen aan de centrale, aan verkeerd aangesloten kabels, etc etc. Maar ondanks het telkens 'nog een paar dagen meneer' heeft ie nu, eind september, nog steeds geen TV/internet. Ook een monteur aan huis heeft niet geholpen.
Tja en wat nu? Hij loopt tegen een muur aan beloftes en klantenservice-wachttijden aan.. We proberen al via social media aandacht te krijgen van Telfort voor dit probleem (forum van Telfort) maar ook dat schijnt niet te helpen. Iemand nog een idee??
25-09-2012 om 12:02
Wanprestatie
Misschien een aangetekende brief sturen waarin hij de overeenkomst opzegt wegens wanprestatie (jurist in de zaal)? Of de rubriek Op = op in de Volkskrant eens mailen?
Vervelend hoor, ik hoop dat je zoons probleem snel wordt opgelost.
Chris
26-09-2012 om 19:35
Voor ontvangst!
maar dan aangetekend met handtekening voor ontvangst !
30-09-2012 om 15:16
Klacht indienen
Als Telfort niet wil luisteren, betalingen blokkeren. Officiele aangetekende brief sturen en verder alles noteren, wanneer je klacht voor het eerst was, hoe vaak je hebt gebeld, wat men zei en wie, enz.
En de site van Kassa opzoeken, of Radar, en daar ook je klacht neerleggen.
Hopelijk is er snel iemand die voor je zoon in de bres springt!