Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-12-2016 om 17:46
Ik wil overstappen met nummerbehoud van telfort naar ben. Dat scheelt ene hoop en mijn abonnement is afgelopen bij telfort in januari. Moet ik mij nou aanmelden bij Ben en zij regelen alles en dat is het? Of moet ik mij ook nog afmelden bij telfort? Ik wil het doen via mobiel.nl
12-12-2016 om 17:55
Onlangs
Ben ik overgestapt van Vodafone naar kpn. Kpn heeft het allemaal voor mij geregeld. Ga er vanuit dat ben dat ook doet.
12-12-2016 om 19:39
Kpn naar Ben
Ben regelt het voor je.
Je krijgt van Ben een sms wanneer je je nieuwe simkaart in je toestel moet doen. Je bent dan mogelijk enkele uren niet bereikbaar.
Bij mij was dat wel 10 hele minuten.
Gewoon bij het aanvragen nummerbehoud aanvinken.
12-12-2016 om 19:59
proces
Ik ben het proces aan het doorlopen nu en heb net bericht gehad dat Ben mij afgemeld heeft bij Telfort, opzegtermijn een maand.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.