Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-06-2013 om 13:33
Zolder aan het opruimen en oude Macintosh-CD-Roms gevonden. Ook echt leuke en mooie (bijv. over Griekse mythen wat mijn dochter interessant zal vinden, en leuke spelletjes).
Ik heb een MacBook en ze zijn voor de 'classic' omgeving, dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van pech gehad. Ik heb ooit wel (op mijn werk) nog een programmaatje gehad om naar de classic omgeving te kunnen gaan, maar dat gebruik ik daar nooit meer (en heb ik niet meer, geen idee eigenlijk). Wat is jullie tip:
* zoek een programma dat het toch nog kan laten draaien (hoe moet ik dat vinden?
* niet meer nadenken; hop in de prul ermee
* geef het aan iemand die het nog wel kan gebruiken (en wie kan dat nou en waar vind ik haar/hem?)
Groeten, Egel
13-06-2013 om 23:00
Niemand? graag reactie!
Beste allen, misschien had ik ook wel wat veel vragen. Maar als iemand ook maar iets ervan kan beantwoorden of ergens een tip over heeft: heel graag!
Alvast bedankt,
Egel