Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bibi63

bibi63

21-09-2013 om 13:26

Office pakket of alternatief

Hoi,
Wij hebben voor onze dochter die 15 wordt een nieuwe laptop gekocht (was noodzakelijk, PC was oud en traag enz). Een hele uitgave, maar goed. Dadelijk een hoop geknutsel om van alles te installeren enz. Wat ze in ieder geval nodig heeft is Microsoft Office (Word, Excel en Powerpoint zijn een must voor o.a. schoolwerk). Dat heeft ze op haar PC staan, maar kan dat ook overgeheveld worden naar de nieuwe laptop. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar ook geen zin om ook dat weer te moeten aanschaffen.
Wie weet het?
Gr. Bibi

Rafelkap

Rafelkap

21-09-2013 om 15:10

3-5 computers of open office

Volgens mij kan dat voor 3 computers, dus gewoon proberen. Tegenwoordig kan het zelfs voor 5 computers, maar ik vind het wel duur, jaarlijks een flink bedrag (80-100 euro)
Open Office schijnt een (gratis) alternatief te zijn. Dat wil ik binnenkort eens uitproberen, dus ik kan je er nog niet veel over vertellen.

bibi63

bibi63

24-09-2013 om 21:27

rafelkap

We hebben Open Office gedownload en tot nu toe helemaal tevreden. Werkt prima, en lijkt zeer op Word, Excel enz. Dus daar kunnen we voorlopig wel mee uit de voeten.
Dank!
Gr. Bibi

dc

dc

26-09-2013 om 21:45

inderdaad

Gewoon open office hoor. Is gratis en heel betrouwbaar. En voor insturen op school kan je online altijd een document omzetten naar een word document.

Vera*

Vera*

27-09-2013 om 11:17

overzetten

Om het officepakket kunnen installeren op de laptop zul je eerst office moeten deïnstalleren op de computer. Dan komt er weer een 'sleutel' vrij voor wat betreft het aantal gebruikte licenties.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.