Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Emmawee

Emmawee

13-12-2014 om 21:37

Nieuwe voorwaarden Facebook per 1-1-2015

Is er iemand van jullie die a.g.v. de nieuwe voorwaarden van facebook zijn / haar account gaat opheffen / aanpassen?
Ik twijfel.
Groeten, Maw.

Barvaux

Barvaux

27-12-2014 om 10:27

meer uitleg

nav het fragment wat ik eerder had neergezet een soort rectificatie en meer uitleg:

http://www.radio1.nl/item/248424-De%20nieuwe%20privacyvoorwaarden%20van%20Facebook.html

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-12-2014 om 10:46

Dankje Barvaux

Feitelijk een storm in een glas water dus...

Wel heel erg apart dat Facebook totaal niet reageert. Uiteindelijk tactisch misschien wel heel slim.

Ely

Ely

27-12-2014 om 11:00

Suf als je afschermt?

Die mening hoor / lees ik voor het eerst ) Dan ben ik mega suf hahaha. Ik vind het altijd juist suf als mensen niks afgeschermd hebben en hun hele hebben en houwen erop zetten. Wel entertaining trouwens. En bij sollicitaties informatief haha.

Ik heb nog niet alles gelezen / beluisterd over de nieuwe regels maar overweeg alle persoonlijke foto's eraf te halen voor de zekerheid. Dan is Facebook alleen nog maar een medium om nieuws en maffe filmpjes etc op te delen, en weggelopen huisdieren en kinderen, dat soort dingen. Misschien wordt het wel een sport om leuke doch onherkenbare foto's te plaatsen en geeft dat iets heel leuks. Kan ook.
Maar stiekem hoop ik dat het allemaal blijft zoals het is, ik heb best wel wat vrienden die ver weg wonen en Facebook geeft toch meer inkijkjes in elkaar leven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.