Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Evelien

Evelien

08-05-2016 om 15:43

NIeuwe Hema fotosoftware en Albelli fotosoftware

En?

Hebben jullie de nieuwe Hema fotosoftware al gebruikt? En hoe bevalt hij, vergeleken bij de oude Hema fotosoftware?

Of zijn er mensen overgestapt op Albelli, waarvan ik begrijp dat dat erg lijkt op de oude Hema Software.

Ik twijfel wat ik zal doen. Heb tot nu toe geen tijd gehad voor een album, maar wil er misschien binnenkort weer aan beginnen, dus hoor graag ervaringen.

Heel specifieke vraag: heeft die nieuwe Hema software (of de Albelli fotosoftware) de mogelijkheid om als achtergrondkleur van een pagina een kleur uit een foto (die je kon aanklikken met een verfkwastje) te kiezen? Dat vond ik nl. altijd erg mooi.

Triva

Triva

08-05-2016 om 19:02

Evelien

Ja, dat kan Albelli... je kunt toch gewoon die software even downloaden en bekijken? Ik heb al drie mooie grote albums van Albelli staan en mijn zus heeft er heel veel.

In okt en april kun je bij Albelli het duurste album twv 120 euro voor 60 euro kopen (en goedkopere albums hebben ook een grote korting) en daar wacht ik altijd op als ik weer een album vol heb. Je koopt dan een bon en dan heb je iets van zes weken om je album af te maken en die druk heb ik wel nodig anders duurt het weer jaren... je kunt ook vooraf je album al af hebben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.