Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-01-2015 om 16:50
Zoonlief van 9 zit sinds kort met vriendjes en kinderen uit zn klas op Movie Star Planet. Even los van de gruwelijke vormgeving draait het erom uiterlijk, vriendschappen en verkering en ben je in staat met iedereen te chatten. Verschrikkelijk oppervlakkig allemaal, maar vraag me meer af of er geen verkeerde figuren rondlopen die gekke praatjes gaan aanknopen?
Wat zijn jullie ervaringen met deze app?
13-01-2015 om 19:07
Zelf blijven opletten
Mijn dochter was een tijd fan van moviestarplanet. We hebben haar verteld alleen vrienden te worden met mensen die ze kent. Helaas kan je in chatrooms kletsen met wie je wilt, dus ook met mensen die je niet kent. Mijn dochter is toen aangesproken door een onbekende die ongewenste vragen ging stellen.
Er is verder niks gebeurd, maar ze snapte meteen waarom ze alleen vrienden mocht worden met mensen die ze kent. En ze had ook door waarom wij van die zeur-ouders waren
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.