Alles Digitaal
Klaartje
18-07-2015 om 20:42
Man kan op zijn gsm zien wat ik heb opgezocht op google op mijn gsm
Hallo,
Vanmiddag vroeg mijn man of ik zijn gsm had gebruikt om iets op te zoeken. Ik zeg, volgens mij niet, dat zou ik toch merken, dat ik de verkeerde vast heb. We hebben allebei dezelfde gsm, alleen is die van mijn man net een nieuwer type. Wat bleek, als hij op google keek, zag hij allemaal zoekopdrachten die ik op mijn gsm had gebruikt. Nu heb ik verder geen geheimen, maar dat is toch raar... Heeft dat te maken met mijn instellingen of de wifi? Ik zag als ik op de mijne keek niks van hem. We hebben allebei een samsung. Hij zag het als hij op het linker knopje linksonder iets langer drukte. Het was ook toeval dat hij het zag. Hij opende google niet op de gewone manier maar was een beetje aan het rommelen op zijn gsm.
Wie weet hier iets over?
Moni
18-07-2015 om 20:55
Sta je ingelogd op je gmail-account?
Als je op internet gaat vanaf je account, dan houdt google alles bij. Dit is eenvoudig op te lossen door je niet meer in te loggen om te googelen. Over het algemeen heb je dat ook niet nodig. Google wel, die wil weten wat jij allemaal doet.
Misschien heb je ooit ingelogd op je mans account en kan hij daarom alles zien.
Klaartje
18-07-2015 om 21:00
Ik kan me niet indenken
Dat ik via mijn g mail iets opzoek. Nu gebruik ik gmail eigenlijk toch niet. Maar ga het eens nakijken, bedankt.
Moni
18-07-2015 om 21:39
Ik zoek ook nooit via gmail
Maar google op mijn pc wil ik graag dat ik inlog met mijn account. Als ik dat doe, wordt alles bijgehouden. Als je 1x inlogt, bijvoorbeeld om iets op je account te zien of een mail te sturen, dan blijf je al snel ingelogd. Zonder dat je het in de gaten hebt.
Jessica O
18-07-2015 om 21:44
samsung account?
Zitten jullie toevallig ingelogd onder dezelfde Samsung account?
Hier bij tel +tab en dan kun je zien wat je op het andere toestel hebt opgezocht.
Inanna
18-07-2015 om 22:55
google+
Hier ook synchronisatie tussen al mijn apparaten (laptop, gsm, tablet) via Google+, nu heeft iedereen hier in huis een ander google account (gmail valt daar ook onder), dus iedereen ziet alleen zijn eigen zoekopdrachten, maar als je een google account deelt zie je dus elkaars zoekopdrachten e.d.
Klaartje
19-07-2015 om 08:46
google+
We hebben allebei een ander google account. Google + deed ik eigenlijk nooit iets mee, maar toen ik erop klikte was ik ook meteen aangemeld. Het stond wel op mijn naam. Niet de zijne. Ik geloof dat ik mijn google account nu er helemaal afgegooid heb
Ik denk niet dat ik daar veel ongelukkiger van word, en anders maak ik een nieuwe aan. We hebben niet samen een Google account. Alles wat ik meteen via internet opzocht ziet hij inderdaad niet. Gelukkig heb ik nooit gegoogeld op " Hoe vermoord ik mijn man " of iets dergeliks. Haha. Iedereen bedankt.
hortensia
19-07-2015 om 10:36
chrome, firefox en zo
Je kunt browsers als chrome en firefox synchroniseren. Erg handig, maar minder handig toen mijn zoon een oude laptop kreeg...
Klaartje
19-07-2015 om 10:41
Ik denk dat ik het gevonden heb.
Ik kwam erachter toen ik gmail probeerde te openen op mijn laptop, dat mijn man zijn account openstond. Een hele tijd terug was hij zijn gsm kwijt en toen heb ik via mijn laptop geprobeerd deze te traceren. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Ik had mijn google account er toch niet helemaal afgegooid want ik kan gewoon weer inloggen. Het zou kunnen dat ik het op mijn laptop met google heb opgezocht en dat hij dat kon zien? Ik dacht dat het via mijn gsm was omdat hij het op zijn gsm zag. Nou ja, het is allemaal niet zo'n ramp, maar ik vond het gewoon zo raar.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.