Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Egel

Egel

15-06-2016 om 20:59

Magister 6: cijfers exporteren

Eerder heb ik af en toe cijfers geëxporteerd vanuit Magister naar excel. Het is een tijdje geleden en het zou kunnen dat deze functionaliteit eruit is gehaald, maar ik zie nergens een excel-icoontje. Ik heb me ook suf gezocht binnen het programma (Magister 6, misschien 6.zoveel) maar ik kan niets vinden.
Ik heb ook zitten googlen maar ik kom er niet uit.

Weet iemand of dit niet meer kan of dat ik iets over het hoofd zie?

Angela67

Angela67

15-06-2016 om 21:24

nee

kan het ook niet vinden, ik heb het in vorige versies overigens ook niet gekund
als je het scherm enorm verkleind zodat je alles ziet, kun je wel alles selecteren en in excel plakken volgens mij.
gr Angela

Egel

Egel

15-06-2016 om 21:42

he jammer

Jammer Angela, dat jij het ook niet kunt vinden.
Ik kon het 9 jaar geleden al met Magister maar kennelijk is het nu minder goed. Ik begrijp echt niet waarom ze dat eruit hebben gehaald.

Ik kan inderdaad wel een beetje copy-pasten (ik hoef mijn scherm niet groot te maken, ik denk dat mijn Mac al groot genoeg is) of een screenshot maken. Maar excel was beslist handiger.

Printen?

Ik heb hier geen Magister meer maar soms heb je opties als je eerst kiest voor 'printen'. Dan kun je daarna kiezen voor printen naar excel. Of naar pdf of worddocument of naar 'printer'.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.