Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sneeuwitje

Sneeuwitje

02-03-2014 om 15:38

leuke apps voor tablet

Hoi allemaal,

sinds kort hebben we een tablet (samsung). Ik ben her en der wat aan het zoeken geweest voor leuke spelletjes, maar ik vind het nog niet zo eenvoudig. Kids zijn net 4 (jongen) en bijna 7 (meisje).

Ben benieuwd naar jullie 'toppers'.

Alvast bedankt, Sneeuwitje

amk

amk

02-03-2014 om 17:05

smurfen

hier wordt al 2 jaar aan een smurfendorp gebouwd: smurfs village gezellig samen met een vriendinnetje dat ook die app heeft, helaas heeft zij een ipad, dus ze kunnen niets uitwisselen.

En ook ice age village doet het al 2 jaar.

Het totaal onnozele coindozer doet het goed als je niet meer kunt nadenken.

verder: where's my water, angry birds (natuurlijk zou ik zeggen)

Sneeuwitje

Sneeuwitje

09-03-2014 om 19:33

dank

Ik zal nog eens verder gaan kijken, angry birds hebben we inderdaad al. Bedankt voor je reactie!

sneeuwitje

Inanna

Inanna

09-03-2014 om 19:51

en hier

Volgens dochter van 9:
Banana Kong
Subway Surf
Pou
Candy Crush
Jelly Splash
Panda Jam

Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-03-2014 om 21:14

absolute topper hier

is Hay Day. Dat is een boerderij waar mijn 5-jarige al heel goed mee uit de voeten kan. Kan ook goed een tijd niet worden gespeeld zonder dat er iets fout gaat ofzo. Ik vind het zelf trouwens ook heel leuk.
En verder is Where's my water of de varianten ervan erg leuk

Hier

Hier is ook Hay Day een van de favorieten. Verder nog:
Banana Kong
Minecraft
Monster Life

Dat is het op dit moment

Sneeuwitje

Sneeuwitje

26-03-2014 om 11:16

bedankt

Bedankt nog voor de aanvullingen! Ben er nog niet aan toegekomen om iets ervan te downloaden, maar dat ligt nog wel in de planning!

Bedankt voor alle input!

Sneeuwitje

Educatieve apps

Zoekt u speel app's of ook educatieve app's?

Wij zijn namelijk met Unfilled.org een app aan het ontwikkelen waarmee kinderen op een heel persoonlijke manier kunnen leren lezen en schrijven. Voor ons zijn kinderen die het kunnen testen en dan met name de input en ervaringen die ouders hiermee vergaren erg belangrijk. Als u interesse heeft zou ik u kunnen uitnodigen voor het gratis testprogramma voor na de zomer.

Als u wat meer informatie wilt kunt u kijken op Unfilled.org of mailen naar [email protected]

Groet,
Thomas

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.