Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Moeder

Moeder

01-12-2015 om 08:05

Kasboekje op mobiel

Ik ga toch weer een poging doen om mijn uitgaven bij te houden. Al vaak geprobeerd maar volhouden is een schone kunst die ik niet beheers.
Nu heb ik bedacht dat ik dat in mijn mobiel wil doen want die heb ik altijd bij me dus dan hou ik het makkelijker bij.
Wat ik niet hoef is een echte app die ook mijn bankrekeningen enzo importeert. Eigenlijk hoef ik alleen een simpel excel bestandje waar ik in bij hou in waaraan ik wat uitgeef. Maar hoe doe ik zoiets op de mobiel?

mijk

mijk

01-12-2015 om 10:12

ik heb een windows telefoon

En gebruik wallet watch. Is kun je in en uitage in categorie ' noteren...

Mijk

Jasmijn

Jasmijn

01-12-2015 om 13:15

wat ik doe

Ik bewaar gewoon alle kassabonnetjes in mijn portomonnee, zo nu en dan leeg ik ze in een opbergdoosje waar ook een schrift (als kasboek) in zit. Eens in de zoveel tijd schrijf ik alle bonnetjes bij en bewaar de bonnetjes per maand in dat zelfde doosje. (per maand met een gele post-it erop en aan elkaar vastgezet met een paperclip) dus alles wat los is moet nog. Soms loop ik een maand achter, maar het is een klusje van een paar minuutjes om alles weer bij te werken.
Ik zou dus juist iedere keer na het afrekenen vergeten dit weer in mijn telefoon te zetten, sta je daar met je handen vol met boodschappen...

mijk

mijk

01-12-2015 om 15:18

ik bewaar

Ook de bonnetjes en doe het dan 1 x per dag. Toch iets meer kans dat het lukt dan 1 x per maand.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.