Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mina

Mina

01-10-2016 om 08:00

Is dit een goede laptop?

https://www.centralpoint.nl/notebooks-laptops/hp/200-250-g5-art-w4n61eaabh-num-6043363/?&ref=115&gclid=CjwKEAjwmf6-BRDi9fSN7Ijt1wUSJAASawcjWA5q55U7inb8jzvin7sxdoAICMDX0skKW-687wABqxoCRpvw_wcB&dclid=CNCGleDwms8CFdabFgod0zgLZQ

Ik heb er geen verstand van, maar deze laptop werd mij geadviseerd. Kan iemand mij vertellen of ik daar mee een goede koop doe?

Triva

Triva

01-10-2016 om 08:20

dan

moeten we eerst weten wat je wil met een laptop.

Mina

Mina

01-10-2016 om 08:40

wat ik wil

Is: mijn mail er op bijhouden, en de kinderen moeten hem voor school kunnen gebruiken. Werkstukken maken, powepoints etc. Misschien de jongste een keer een spelletje (mindcraft) ofzo. Dat zo een beetje zeg maar. Uhhh familie gebruik zullen we maar zeggen....

Inanna

Inanna

01-10-2016 om 19:22

minecraft weet ik niet, verder prima

Prima voor mail, werkstukken, powerpoints, e.d.
Ik zou er alleen persoonlijk niet vanuit gaan dat Minecraft lekker werkt op deze laptop, omdat de videokaart in de laptop niet zo heel erg goed is. Ik zeg niet dat het niet kan hoor, misschien een kwestie van de grafische instellingen laag zetten als het niet soepel loopt (volgens dochter kan dat).

Elke

Elke

01-10-2016 om 19:59

Sja

Er is weinig mis mee, hij is ook niet spectaculair. Maar daar is de prijs ook naar. Ik denk dat alles wat je wilt er wel op moet kunnen, Minecraft ook (denkt zoon, maar inderdaad misschien niet op de hoogste instellingen).

Wel vind ik dat hij weinig opslagcapaciteit heeft met 128 GB.

Ik zou het omdraaien.

Ik zou een budget vaststellen en iemand vragen om voor dat budget de beste laptop te zoeken.
Computernerds weten alles van opslag, videokaarten en spelletjes spelen. Ook weten ze vaak betere adressen dan de standaard winkels waar de folders van op de deurmat liggen.

Een buurman, in je kennissenkring, een collega?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.