Alles Digitaal
madelief
12-06-2013 om 18:01
Iphone vs samsung s4
Mijn telefoonabonnement loopt af en nu zit ik in dubio, een nieuwe iphone5 of een samsung s4. Ik heb nu een iphone4 maar iets hroter lijkt me best fijn. Ik heb een samsung tablet en die bevalt prima. Wat ik fijn vind is het programma's erop zetten zonder itunes. Gewoon kopieren en plakken. Groot voordeel van iphone vind ik het bedienings gemak. Ik vind het beide mooie telefoons. De maat van de samsung bevalt me wel, hoewel de iphone 5 ook groter is.
Wie heeft een van beide en kan mij tips geven waar ik niet aan heb gedacht?
Ik geef het toe, enorm luxe probleem......
Groet Madelief
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Hombre
13-06-2013 om 09:18
Madelief
"Ik heb nu een iphone4 maar iets hroter lijkt me best fijn. Ik heb een samsung tablet en die bevalt prima. Wat ik fijn vind is het programma's erop zetten zonder itunes. Gewoon kopieren en plakken. Groot voordeel van iphone vind ik het bedienings gemak. Ik vind het beide mooie telefoons. De maat van de samsung bevalt me wel, hoewel de iphone 5 ook groter is."
Je vat het zelf al prima samen. Eventueel kun je nog de Samsung Note 2 overwegen. Als je van groot houdt is dat het einde en je hebt waarschijnlijk toch altijd een damestasje bij je Een paar collega's van mij hebben er een en die zijn erg tevreden.
ChrisH
13-06-2013 om 11:44
Kwestie van smaak
Ik zou zelf altijd voor de iPhone gaan! Maar dat is een kwestie van smaak. Probeer de Samsung eens uit zou ik zeggen.
Caroro
13-06-2013 om 14:01
Apps
Waar je nog rekening mee kunt houden zijn reeds aangekochte apps. Als je nu overschakelt op een Samsung telefoon, heb je geen toegang meer tot je iPhone-apps. Maar misschien kun je ook wel apps die je op je samsung tablet hebt staan, gebruiken op een nieuwe samsung telefoon. Bij iPhone / iPad werkt dat iig wel.
(je ziet: ik ben van de appeltjes
Picasso
13-06-2013 om 14:39
Appel
Hier ook een appel-fan Ben nog steeds erg blij met mijn 5. Wel is het jammer dat de accu het maar een dag volhoudt. Maar ik gebruik hem heel veel dus da's dan ook wel weer logisch.
Dochter heeft een Samsung (Galaxy Ace 2) en het hele android gebeuren vind ik toch net iets minder intuitief werken. Vooral qua instellingen kan ik nog steeds heel veel niet vinden. Maar voor een kleiner budget is een Samsung prima.
Ise
13-06-2013 om 16:57
Samsung
Ik heb de S4 en krijg regelmatig van Iphone gebruikers te horen dat mijn beeld zo ontzettend scherp is. Hij maakt fantastische foto's. Geen gedoe met itunes was voor mij ook een voordeel. Ik merk ook dat android-apps vaak goedkoper of juist gratis zijn.
madelief
13-06-2013 om 22:57
Mmmm
Blijf het lastig vinden... Ik ga denk ik even in zo'n winkel kijken. Heeft iemand een idee hoe het met eventuele reparaties zit?
Bedankt alvast voor de reacties!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.