Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Karel

Karel

17-05-2014 om 03:52

iPad beschermhoes voor kinderen

Hallo Allemaal,

Ik zoek een iPad hoes die de iPad goed kan beschermen voor mijn dochter.
Weet iemand een iPad hoes die speciaal ontwikkeld is voor kinderen vanaf 4 jr?

Ik heb even op internet gekeken en ik zie alleen deze hoes http://www.ipadspullekes.nl/ipad-air-hoes-voor-kids-oranje.html.

Heeft iemand een betere oplossing?

Groetjes, Monique

Rafelkap

Rafelkap

17-05-2014 om 08:17

Ja ik weet een betere: de griffin survivor.
Bevalt hier goed, deze hoezen worden zgn. gebruikt in het leger. Toch werkt het niet helemaal zoals die filmpjes (erg grappig: ipad van de rotsen gooien), je moet nl. niet tegen het beeldscherm schoppen, kwamen wij onlangs achter
Laten maken is trouwens goedkoper dan een nieuwe kopen.

Er is geen leeftijdsgrens voor een goede hoes. Hoezen zijn voor alle leeftijden.

Google

eens op Gumdrop.

69er

69er

17-05-2014 om 10:17

otterbox defender

Ik zoek ook stevige case (te gebruiken op het VO.)

op mijn lijst staan tot nu toe :
Otterbox defender
gumdrop hideaway case
griffin survivor ( deze wordt door veel leerlingen op de school van mijn kind gebruikt)

@Karel

Weet je zeker dat je geen "financial benefit" hebt bij deze link?

Als ik google op iPad hoes voor kinderen krijg ik ongeveer 343.000 resultaten (0,17 seconden)

Jasmijn

Jasmijn

17-05-2014 om 11:41

Jasam

Ja ik kreeg ook al zo'n gevoel bij dit berichtje, even mensen bekend maken met deze site. Ik zag er namelijk ook meer dan voldoende al googlend.

Rafelkap

Rafelkap

17-05-2014 om 13:35

69-er

Die griffin is echt goed. Mijn zoon is verstandelijk gehandicapt en niet bepaald zachtzinnig. Wel was pas geleden het beeldscherm gebroken omdat hij een enorme driftbui kreeg en met zijn hoofd keihard op het scherm ging beuken. Daar zat dus wel een barst in toen, maar dat kon gemaakt worden (voor bijna 100 euro, maar dat is goedkoper dan een nieuwe kopen). Dat is de investering van een goede hoes dus wel waard en ik wil voortaan alleen maar zo'n griffinhoes (geen aandelen )). Het is een hoes in een hoes, over het scherm zit ook bescherming, het is dus dubbelop. Hoeken kunnen er niet af gaan (is al dikwijls gevallen).

Rafelkap

Rafelkap

17-05-2014 om 13:37

69-er

Ik weet alleen niet wat 'de stand' is, maar de hoeken zitten zeer stevig,er kan niets afbreken. Alleen erop rammen met je hoofd is dus onverstandig Wij moeten voortaan beter opletten en dat ding meteen uit zijn handen trekken als hij een angst- of woedeaanval heeft.

69er

69er

17-05-2014 om 18:00

rafelkap

ik bedoel het uitklapbare hoekje om 'm neer te zetten. Misschien dat je zoon net een andere heeft...ik vind een handheld met een mogeljkheid om om je nek te hangen en een exemplaar met een "voet" ( dat is het woord) , die je neer kan zetten.

Rafelkap

Rafelkap

17-05-2014 om 19:24

69-er

Onze ipad heeft geen uitklapbaar ding, het is een ipad2 en we hebben een hoes voor de ipad2. Kind houdt het gewoon vast met zijn handen of legt het op de grond.
Er zat trouwens wel een los plastic ding bij de hoes wat wij nooit gebruiken, dit ligt nu ergens in de kast.
Misschien weet iemand anders dit, of de site waar ze dit soort hoezen verkopen. En anders is deze hoes minder geschikt voor wat jij zoekt.

Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.