Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-10-2015 om 13:04
Om mijn zeer matige hardloopactiviteiten te ondersteunen ben ik ben op zoek naar een app met een intervaltimer waarop je verschillende tijden kunt instellen om rennen en wandelen af te wisselen. Daar gebruikte ik eerst een afgedankte Nokia voor waar het standaard opzat, maar die heeft het helaas begeven. De enige die ik tot nu toe heb gevonden zijn apps waarop je slechts repeterende cycli kunt programmeren. Iemand een idee? En dan het liefst iets eenvoudigs en gebruikvriendelijks, ik ben niet op zoek naar een renapp met veel toeters en bellen.
10-10-2015 om 14:26
Hardlopen met Evy?
Ken je de App van Hardlopen met Evy al?
Schijnt goed te werken heb ik me laten vertellen om trainingen op te bouwen (zelf geen ervaring mee, houd niet van hardlopen).
http://www.hardlopenmetevy.com/
En zit hier ook nog wat bruikbaars tussen?
15-10-2015 om 10:31
Kookwekker?
Ik heb een tijdje mijn digitale keukenkookwekkertje gebruikt. Ik zette hem op 30 seconden (later op 60 seconden), hield hem in de hand, en drukte steeds opnieuw op start. Gebruiksvriendelijk, met duidelijke piep.
15-10-2015 om 11:37
Runkeeper
Weinig toeters en bellen vind ik. Ik stel gewoon mijn eigen schema in en ga de deur uit. Ja hij houdt bij hoeveel km ik heb gelopen en hoeveel calo's verbruikt maar dat vind ik niet erg.
15-10-2015 om 11:59
En zonder app?
Ik tel gewoon lantaarnpalen of bomen of zo. Zoveel lantaarnpalen wandelen, dan zoveel lantaarnpalen hardlopen. Of een piramideloopje. Dan begin je met 1 lantaarnpaal wandelen, dan 2 iets harder, 3 nog iets harder, en dan weer afbouwen, dus dan 2 wat minder hard en 1 wandelen.
Ben niet zo van de elektronica, zeker niet bij het hardlopen. Ook geen sleutels in mijn zak of gordel met flesje water. Kan ik allemaal niet zo goed tegen. Ik begrijp dat mijn methode in het buitengebied wat lastiger is toe te passen, dus ik hoop dat onze minder elektronisch uitgedaagde hardloopcollega's je andere tips kunnen geven .
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.