Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Internetsnelheid abbo tv en internet/ wifi versterkers

Omdat mijn vaste tv en internet provider ( caiway) overgaat in Delta ben ik me een beetje aan het orienteren in eventueel overstappen.
Nu heb ik al een heel oud abbo met een internetsnelheid van 500 mb en bij Delta zou ik dan kunnen kiezen voor 100 mb, 250 mb of 1000 mb en hoger. 

 1000mb heb ik met mijn huis tuin en keuken gebruik van mijn vaste pc niet nodig. Mijn dochter gebruikt wel veel youtube en SM. 

Vraag: gaan we  veel merken van de teruggang van 500 naar 250mb? 

En is 100 MB te doen?

Nu bieden veel providers ook de wifi versterkers aan met als aanbieding dat die de eerste maanden gratis zijn en daarna ongeveer 5 euro per maand kosten. 

Zijn er ook nog goede wifiversterkers los te koop zodat ik niet aan die kosten per maand vastzit en zo ja waar op te letten?

ik heb 2 WiFi versterkers bij KPN voor eenmalig de kosten van €61.50

Ik heb wifiversterkers gehad, maar die deden niet zoveel. Nu heb ik een ander systeem, wat erg goed werkt. Mesh wifi o.i.d. Het ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als die versterkers, maar het werkt veel beter. Ik heb nu zelfs wifi in de achtertuin en in mijn slaapkamer, wat de versterkers echt niet haalden. Veel stabieler ook nog, dus ik ben er erg tevreden over.

Kijk ook even wat je daadwerkelijk ontvangt voor je een te groot/duur abonnement kiest. Wij wonen in een buitengebied en ik kan hier wel 100 mb afsluiten, maar ik krijg maar 40 of zo. Je kunt dat testen met zo'n speedtest online.

Tjod22 schreef op 20-08-2024 om 22:22:

Ik heb wifiversterkers gehad, maar die deden niet zoveel. Nu heb ik een ander systeem, wat erg goed werkt. Mesh wifi o.i.d. Het ziet er eigenlijk bijna hetzelfde uit als die versterkers, maar het werkt veel beter. Ik heb nu zelfs wifi in de achtertuin en in mijn slaapkamer, wat de versterkers echt niet haalden. Veel stabieler ook nog, dus ik ben er erg tevreden over.

Kijk ook even wat je daadwerkelijk ontvangt voor je een te groot/duur abonnement kiest. Wij wonen in een buitengebied en ik kan hier wel 100 mb afsluiten, maar ik krijg maar 40 of zo. Je kunt dat testen met zo'n speedtest online.

Heb je misschien een merk? of een Linkje? Ik heb nu 1000 mbit. Werkt verder goed met kabel. Maar de WiFi is echt slecht :s

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.