Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-06-2015 om 08:25
Ik probeer voor mijn zoon een account aan te maken bij League of Legends, maar krijg voortdurend de melding dat de "signup has failed". Zonder opgave van reden. Het ligt niet aan de computer, het spel staat er ook al op, het is echt alleen het registreren wat niet lukt. Ik heb het op een gloednieuwe laptop en op mijn eigen pc geprobeerd.
Ik heb gegoogeld en zo'n beetje alles wat ik voorbij zag komen, uitgeprobeerd (het is een bekend probleem blijkbaar). Andere naam, ander wachtwoord, 3 verschillende browsers geprobeerd (IE, Firefox en Chrome), andere geboortedatum en een combinatie van dat alles. Ik weet het niet meer, hebben jullie nog tips?
03-10-2016 om 01:02
Goes opletten
Ik zou even goed opletten of de wachtwoorden kloppen, email adressen kloppen en dat de servers online staan. Probeer het anders later nog een keer.zelf niet zo een fan van het spel om eerlijk te zijn.
03-10-2016 om 21:12
Weinig informatie.
Hallo Anneque,
Ik zelf speel ook League of Legends en dit probleem is nooit voorgekomen.
Ik hoop iets meer informatie te kunnen krijgen zodat ik kan helpen bij het probleem. Mocht het probleem nog steeds plaats vinden, neem gerust contact met mij op en ik zal je proberen te helpen.
Met vriendelijke groet,
Tycho Kamphuis
10-10-2016 om 16:42
Welke site?
Gaat het mis bij het aanmaken van een account?
(dit is de link die zou moeten werken mits alles ingevuld en aangevinkt behalve "Sign me up for...": https://signup.euw.leagueoflegends.com/en/signup/index?realm_key=euw)
Het kan namelijk zijn dat u per ongeluk een account probeert aan te maken op de noord amerikaanse of oost europese servers. Als ik het me goed herinner kan dat deze foutmelding veroorzaken als u zelf in West Europa zit.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.