Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pyn

Pyn

19-01-2015 om 11:50

Hoe zet je je krant op een e-reader?

Ik heb een kobo aura 6". Eigenlijk kan ik nergens vinden hoe ik mijn krant (Volks-) erop zet. Iemand een idee hoe dat moet? En kan ik de Trouw er dan ook op dezelfde manier opzetten? Van VK heb ik een abonnement, van Trouw nog niet dus dat kan ik nog ff niet uitproberen.

Vogel

Vogel

19-01-2015 om 12:52

Internetverbinding?

Om de krant te kunnen downloaden moet je een internetverbinding hebben, dat kan vermoedelijk wel met de Aura. Dan naar de Volkskrant, digitale krant en inloggen met het account dat bij je abonnement hoort.
Succes.

Pyn

Pyn

20-01-2015 om 08:51

Geprobeerd

Maar mijn kobo moppert dat hij geen Flash Player heeft. En dat kan er geloof ik niet op. Via een link ergens op een forum heb ik wel een oude krant erop kunnen zetten, maar dat zal wel geconverteerd zijn of zo? In elk geval lukt het niet met de nieuwe krant.
Jammer, maar bedankt.

Lynna

Lynna

20-01-2015 om 09:41

Met NRC lukt mij ook niet

Ik kan wel via de browser inloggen op mijn abonnement, maar krijg vervolgens alleen een webversie van de krant. Onleesbaar.
Dus ik ben ook wel benieuwd of en hoe het anderen wel lukt.

Vogel

Vogel

20-01-2015 om 18:38

Jammer.

Je krijgt die Aura notabene bij een Volkskrantabonnement 'cadeau', dan zou je toch verwachten dat je de krant er op kunt zetten? Misschien via hulplijn of forum van Kobo eens vragen? Het zou nl. moeten kunnen...

Pyn

Pyn

20-01-2015 om 21:30

Ja gek he

Heb de Kobo-helpdesk gemaild, die zeggen nota bene hetzelfde als jij: gewoon naar de website surfen en inloggen. Zij weten blijkbaar niet eens dat je Flash Player nodig hebt en dat dat er niet op kan.
Trouw heeft nu ook een aanbieding: digitaal abonnement en dan kun je er of een tablet of een e-reader bij krijgen. Maar als je Trouw dan belt (heeft de buurvrouw gedaan) krijg je te horen dat de krant niet op die e-reader te downloaden is. Echt héél suf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.