Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-04-2014 om 07:16
Ik blijk met naam, adres, telefoonnummer etc op een voor mij onbekende website your favoriete.com te staan
Er staat geen contactadres vermeld van deze síte op deze site
Als ik bij google ga zoeken om hen te contacten is dat ook een oneindige weg zonder resultaat
Weet iemand van jullie hoe ik deze gegevens van het internet af krijg?
26-04-2014 om 08:09
is he yourfavorite.com ????
want your favoriete.com bestaat niet
dan is dit de contact pagina: http://yourfavorite.com/about/
wimb
28-04-2014 om 08:18
Wim
Inderdaad is het die website
Bedankt voor de link echter zijn de mailadressen die daar vermeld staan niet correct: ik heb naar die adressen een mail gestuurd en kreeg mijn mails met errors terug
Helaas weet ik dus nog steeds niet hoe ik van die site af kom en uit de google zoekmachine, hopelijk iemand van jullie die dit wel weet?
28-04-2014 om 13:58
een van deze adressen?
Kijk even of je naar een van deze adressen kan mailen, heb je zelf trouwens enig idee hoe je daarop bent gekomen? Misschien kan je namelijk via dezelfde route er weer vanaf komen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.