Alles Digitaal
Nachtegaal
07-09-2017 om 15:01
Hoe kan mijn dochter haar profielfoto verwijderen van een forum?
Mijn dochter (14) heeft zich enkele dagen geleden geregistreerd op een forum. En ze wilt haar profielfoto verwijderen.
Nu heeft ze zich zonder haar e-mail adres aangemeld op die website en wilt ze haar profielfoto van haar account af hebben maar ze weet haar wachtwoord niet meer. Ze heeft geen toegang meer tot haar account.
Op de website kan ik niks vinden van de eigenaar en ik weet ook niet hoe ik die kan contacteren. Ook is er nergens op de site een mogelijkheid om in contact te komen met medewerkers of een mail adres waar ik naar kan mailen.
Is er een andere manier om een foto van internet af te krijgen als je alleen de gebruikersnaam hebt van een account?
Triva
07-09-2017 om 17:12
geef de naam vh forum
Dan kunnen we helpen, wel raar account aanmaken zonder mailadres.
40er
07-09-2017 om 17:15
Mailen
Misschien eens een mailtje sturen naar de beheerder? Desnoods dat jij dat doet met daarin dat ze zonder jullie toestemming zich heeft aangemeld en dat je graag wilt dat de foto word verwijderd.
Kaaskopje
07-09-2017 om 22:38
Nieuw wachtwoird
Kan ze ook geen nieuw wachtwoord krijgen? Vaak krijg je de mogelijkheid een nieuwe aan te vragen of in te stellen.
Nachtegaal
07-09-2017 om 22:57
Reactie op Kaaskopje
Nee die mogelijkheid zie ik nergens staan op de site.
Triva
07-09-2017 om 23:01
maar
Er staat toch gewoon hoe je je wachtwoord kunt opvragen en dat dat naar het mailadres gaat wat je gebruikt hebt om te registreren? Hoe kan ze dat mailadres niet gebruikt hebben? Maak anders een nieuw profiel aan? Liegt je dochter wellicht en heeft iemand anders haar profielfoto gebruikt voor een account?
wimb
08-09-2017 om 07:14
domein eigenaar
opzoeken via : https://www.whois.net/
Laat je dochter zich nog eens aanmelden zonder email adres en ga ernaast zitten om te zien hoe ze dat doet. Volgens mij kan dat helemaal niet.
wimb
40er
08-09-2017 om 07:42
Sfera
Maar er staat op die site wel wie de moderators zijn met wie je contact kunt opnemen.
Triva
08-09-2017 om 10:31
nogmaals
Ik vermoed iets anders, TS of TSdochter heeft te maken met iemand anders die een registratie heeft aangemaakt met haar foto. Registeren kan niet zonder mailadres en ze zijn overal dol op mailadressen dus zonder laten registreren is niet logisch.
Nachtegaal
08-09-2017 om 11:49
Account aanmaken zonder mail adres gelukt
Mijn dochter zit nu naast mij (ze voelde zich niet lekker en is thuis gebleven) en het is haar gelukt om een account aan te maken met als mail adres [email protected] ze vragen nergens om het mail adres te verifiëren zoals dat hier op dit forum wel moest.
Ik ga met dit account contact zoeken met een moderator om te zien of die mij verder kan helpen. Bedankt voor jullie tips.
Nachtegaal
08-09-2017 om 11:57
Ik heb het gevonden
Ik heb mijn vraag aan de werknemers gesteld via de link van Triva. Bedankt
http://www.keen.wtf/topic/4201/hoe-kan-mijn-dochter-haar-profielfoto-verwijderen-van-dit-forum
Triva
08-09-2017 om 13:35
nou
en je hebt meteen bewijs dat je geen account kan aanmaken zonder mailadres. Raar verhaal hoor.
Triva
08-09-2017 om 13:37
o en
verifiëren is dus niet van belang maar ze heeft dus niet kunnen registreren zonder mailadres dus ze had gewoon haar wachtwoord kunnen opvragen door het ingetoetste mailadres bij het registeren te gebruiken. Dat was dus of fake of door iemand anders gedaan dan haarzelf.
Vesta
08-09-2017 om 15:03
triva
het nieuwe password gaat dan naar het fake mailadres, dus kun je nog niet bij het account.
E
08-09-2017 om 21:36
Verifieren
Er zijn genoeg sites waar je je mailadres niet hoeft te verifieren.
Facebook, Twitter en Instagram kan je bijvoorbeeld zo gebruiken, wat te maken heeft met commerciele redenen. (Gemak, als je gelijk de dienst kan gebruiken is er meer kans dat je die gaat gebruiken dan dat je eerst je account moet verifieren.)
Sommige websites vereisen wel verificatie via de mail of een 06-nummer, voornamelijk om het voor spammers en "trolls" minder aantrekkelijk te maken.
Ik ken die site niet maar zie niet in waarom het verhaal verzonnen zou moeten zijn.
E
08-09-2017 om 21:37
Zo gebruiken
Zo gebruiken = gebruiken zonder een mail te ontvangen en daar iets mee te moeten doen voordat je je account kan gebruiken.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.