Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

An.

An.

23-02-2015 om 15:09

Hoe kan ik gewoon gratis divorce terugkijken?!

Het lukt me niet om divorce online terug te kijken. Dat moet toch een simpele druk op de knop zijn=

Charis

Charis

23-02-2015 om 15:33

Nee

De uitzending gemist-functie van de commerciële zenders is betaald. Gratis terugkijken is er niet bij.

Sawo

Sawo

23-02-2015 om 15:55

RTL XL

Via RTL XL kan je hem wel gratis terugkijken wel met reclame.

Marea

Marea

23-02-2015 om 21:50

herhaling

wordt die niet herhaald ergens verderop in de week?

An.

An.

25-02-2015 om 10:37 Topicstarter

XL lijkt betaald

Toen ik nog op de wip stond van boer zoekt vrouw versus Divorce, heb ik de eerste aflevering van Divorce gewoon via de computer kunnen bekijken. Nu ik definitief koos voor boer zoekt vrouw en dus vanaf aflevering 2 Divorce wilde gaan kijken, lukte me dat ineens niet meer. Het lijkt inderdaad of je moet betalen.
Maar hoe kon het dan dat ik de eerste wél gewoon kon zien? Ik weet niet meer waar ik dat deed overigens...

Inanna

Inanna

25-02-2015 om 10:52

alleen meest recente

Volgens mij kun je alleen de meest recent uitgezonden aflevering gratis kijken. Voor de oudere afleveringen moet je betalen en voor die die nog niet op tv is geweest ook.

An.

An.

28-02-2015 om 17:15 Topicstarter

owh

dat is jammer.... zou het wel verklaren (dat ik 1 kon terugkijken en de rest niet).
Dan maar wachten op de dvd...

Evelien

Evelien

01-03-2015 om 14:00

1x gratis?

Kan het ook zijn dar je van een bepaalde laptop 1x iets gratis kunt zien? Ik heb de aflevering van vorige week vanochtend half gekeken. Toen floepte hij eruit. Vervolgens geprobeerd zelfde aflevering weer te bekijken. Kreeg hem niet in beeld.

Nieuwe pagina geopend en opeens moest ik inloggen (of account aanmaken).

Met andere laptop kon ik aflevering wel weer in beeld krijgen en afkijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.