Alles Digitaal
Elfje65
11-04-2017 om 10:58
Hoe doen jullie dat? Leenlaptop?
Zoon heeft voor zijn ICT-opleiding een dure laptop gekregen en nu is dat ding binnen een jaar stuk door een besturingsfout van Window10. Fijn! Vlak voor zijn tentamen. Zit natuurlijk garantie op, dus hij zal heus wel gerepareerd kunnen worden. Maar hij is m dan wel een tijdje kwijt en hij kan niet zonder. Hij kan onze laptop gebruiken, maar niet voor alle programma's. Echt balen dit. Bij coolblue gekocht dus geen regeling met vervangende laptop. Wat nu? Zelf een vervangende laptop aanschaffen voor dit soort gevallen? Gaat weer een hoop geld kosten, maar hij kan gewoon niet zonder. Ik baal hier enorm van. Wat zouden jullie doen?
Angela67
11-04-2017 om 11:04
tweedehands
via opleiding? medestudenten? Huren?
kijk eens op tweakers.net of er suggesties zijn?
gr Angela
kenfan
11-04-2017 om 13:46
Wat heb je al geprobeerd
Jij schreef :".......dus geen regeling met vervangende laptop"
Is dat een aanname of heb je de nijpende situatie al voorgelegd? Is er een vestiging in de buurt waar jullie lang kunnen gaan? Ik had een keer iets met Cool Blue, en dat is heel snel en naar volle tevredenheid opgelost. Het personeel in de winkels is ook erg vriendelijk en toegankelijk.
Lente
11-04-2017 om 20:03
Cool Blue staat bekend om de goede service
Ik zou nog eens contact zoeken en de situatie uitleggen. Niet met een telefoontje.
Elfje65
11-04-2017 om 21:17
Coolblue
Ok, is een aanname. Omdat er ook niets vermeld staat bij de website i.t.t. de studentenshop. Ik ben nu op vakantie en even niet alles bij de hand. Ook is er een asus reliability service. Omdat een kennis heeft gezegd dat het door windows10 komt, zie ik de bui al hangen. Maar misschien moet ik volgende week toch maar even langs ga. Het punt is dat je nooit ala minute een andere hebt bij evt. Tentamens.
Leen13
11-04-2017 om 21:19
School
Kun je misschien tijdelijk een laptop, met alle benodigde programmas van school lenen? En dan niet op de dag zelf maar zo snel mogelijk.
Met IT moet je altijd veel geduld hebben, er gaat nog weleens iets mis en daar wil je niet op de dag zelf mee zitten.
Al kost het wat, misschien is tijdelijk huren nog wel een goede oplossing.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.