Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

annnebelle

annnebelle

10-06-2013 om 20:27

Haperend internet en wifi thuis

Hoi,

Sinds een week ofzo hapert mijn internet en wifi thuis. Mijn pc is aangesloten met de kabel op het modem. Mijn vader heeft ook wifi aangelegd voor mijn ipad en iphone.
En nu valt het internet dus steeds uit. Ik heb dan wel een lokaal netwerk (twee monitortjes rechtsonderin mijn scherm) maar geen internet (wereldbolletje).
De eerste keer heb ik het wifikastje en modemkastje uit en na 1 minuut weer aangezet en toen werkte het internet en de wifi weer. Ik dacht dat het was vastgelopen en dat zou best eens kunnen na 3 jaar dienst.
Maar de afgelopen week is het dus al tig keer uitgevallen. En heb ik al tig keer de kastjes uit en aan gezet. Soms werkt 1x uit-en-aan zetten niet eens en moet het nog een keer...
Heeft iemand een meer permanentere oplossing hiervoor?

Veel dank!
Annnebelle

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

10-06-2013 om 23:57

Eigen modem?

Hoi
Is het modem van jullie zelf of geleverd door de provider? Want als dat laatste het geval is kun je ook de storingsdienst bellen van je provider. Misschien is het modem gewoon niet meer goed en moet vervangen worden?'
Het kan trouwens helemaal geen kwaad om even met je provider hierover te bellen.
succes

Hombre

Hombre

11-06-2013 om 13:37

Twee monitortjes?

Dan heb je misschien tegelijkertijd twee verbindingen op je PC. Da's geen goed idee. Trek die netwerkkabel er anders eens gewoon uit. Als je je PC uitzet, doet je ipad het misschien dan wel goed?

annnebelle

annnebelle

16-06-2013 om 21:40

Update

Ik was inderdaad van plan om de provider te bellen maar toen sprak ik toevallig de buurvrouw. Zij had ook al enige dagen storing en had al gebeld: het lag aan de provider.

Nu werkt alles weer als voorheen!

Annnebelle

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.