Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Facebroek

Facebroek

19-10-2015 om 17:47

Geen berichten zien van mensen in een facebookgroep?

Ik zit in een aantal discussiegroepen op facebook en daar zitten ook mensen die alleen maar van die goedemorgen het is weer maandagplaatjes plaatsen met dieren, kinderen of weet ik veel. Ik beheer die groepen niet dus ik kan daar zelf niets aan doen maar volgens mij zou ik berichten van bepaalde mensen niet hoeven zien? Dat lukt mij dus niet, doe ik wat fout? Ik dacht dat je rechtsboven het bericht moet kunnen klikken, heb ik ook wel eens gedaan maar die plaatjes blijven komen of komt het doordat anderen weer op die plaatjes reageren waarbij ik niet heb aangegeven dat ik hun meldingen niet wil zien?

Marie

Marie

19-10-2015 om 19:44

Inderdaad steeds opnieuw

Je moet inderdaad steeds bij die berichten rechtsbovenin op het pijltje klikken en dan bijvoorbeeld kiezen: Ik wil dit niet zien of hier minder van zien. Facebook vraagt dan nog waarom. Kun je kiezen voor: niet relevant.
Het wordt dan wel minder.

Je kunt ook in de vriendenlijst op de desbetreffende persoon klikken en kiezen voor "niet meer volgen". Ze blijven dan wel je vriend, maar er komt niks meer in je tijdlijn.

Alleen jammer dus dat je zelf actie moet ondernemen.

Facebroek

Facebroek

19-10-2015 om 22:45

Helaas

Zo werkt dat niet, als ik nu (bij mensen waar ik het al eerder heb aangegeven) rechtsboven klik staat daar alleen:
Bericht opslaan
Meldingen voor dit bericht inschakelen
Rapporteren aan beheerder
Rapporteren/markeren als spam

Bij anderen krijg ik inderdaad dat van 'dit wil ik minder zien' etc maar dat heb ik dus al aangegeven. Ik kan het niet nog een keer maar die plaatjes blijven komen.

Verder zijn het mijn vrienden niet (letterlijk én figuurlijk).

Mijntje

Mijntje

20-10-2015 om 09:39

Ik zie helemaal geen berichten van groepen in mijn eigen tijdlijn. Dat kan je gewoon instellen. Je moet dan zelf klikken op de groep en dan even door alle berichten sjeesen.

Facebroek

Facebroek

20-10-2015 om 09:47

tja

Dan kom je die onzinplaatjes nog steeds tegen en juist door wel de meldingen te ontvangen ga ik direct naar de laatste berichten. In deze groepen kan er veel of weinig gebeuren op een dag en ik blijf toch graag op de hoogte. Anders moet je zoeken naar het laatste bericht en die staan ook vaak tussen de andere.

Ik erger me er gewoon aan dat het niet werkt. Ik wil niets meer zien van die persoon en dat lukt niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.